ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

گروگان سابق طالبان، به دلیل 15 مورد خشونت و تجاوز بازداشت شد

گروگان سابق طالبان، به دلیل 15 مورد خشونت و تجاوز بازداشت شدیک مرد کانادایی که قبل از آزاد شدنش از دست طالبان به مدت ۵ سال در اسارت این گروه بود، دستگیر شده است. براساس گزارشها از کانادا جوشوا بویل که ۳۴ سال دارد در دادگاهی در اوتاوا به ارتکاب ۱۵ مورد جرم و تخلف متهم شده است. تمام اتهامات وارد شده به آقای بویل مربوط به دوره پس از آزادی‌اش است.

آقای بویل از جمله به آزار جنسی و اعمال حبس غیرقانونی متهم شده است.

آقای بویل ، همسر آمریکایی‌اش و سه فرزندشان در ماه اکتبر سال گذشته میلادی از اسارت شبکه حقانی آزاد شدند و به کانادا بازگشتند.

نشریه تورنتو استار به نقل اسناد دادگاهی گزارش کرده است که آقای بویل متهم به ۸ مورد خشونت، دو مورد تعرض جنسی، دو فقره اعمال حبس غیرقانونی، یک مورد گمراه‌سازی پلیس، تهدید به مرگ و همچنین اجبار فردی به استفاده از ماده‌ای مضر متهم شده است.گروگان کانادایی طالبان، به دلیل 15 مورد خشونت و تجاوز بازداشت شد
وکیل آقای بویل گفته که موکلش بیگناه است.

به گفته وی "او [آقای بویل] درگذشته هیچگاه مشکلی نداشته است. هنوز شواهدی [از این اتهامات] ارایه نشده است که البته در این مرحله از پرونده امری معمول است. امیدواریم که شواهد را ببینیم و از او در قبال آنها دفاع کنیم."

جوشوا بویل، اهل کانادا و همسرش کایتلن کلمن در سال ۲۰۱۲ برای سیاحت به افغانستان رفته بودند که در ولایت میدان وردک در غرب کابل ربوده شدند.

او بعد از ۵ سال اسارت همراه با سه فرزند و خانمش در اواسط اکتبر سال گذشته میلادی و پس از رهایی به کانادا برگشتند.
گروگان کانادایی طالبان، به دلیل 15 مورد خشونت و تجاوز بازداشت شد
تصویری از Joshua Boyle قبل از ماجرای گروگانگیری
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.