ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

فروش خودروهای شاسی‌بلند در آمریکا به اوج خود رسید + معرفی کادیلاک XT4

فروش خودروهای شاسی‌بلند در آمریکا به اوج خود رسید + معرفی کادیلاک XT4فروش ماشین‌های شاسی‌بلند در آمریکا از سال ۲۰۱۰ بیش از دو برابر شده است. سود این ماشین‌ها بیشتر از مدل‌های دیگر است و همین باعث شده که خودروسازان با شتاب زیادی مدل‌های جدید شاسی‌بلند به محصولات خود اضافه کنند. براساس برخی پیش‌بینی‌ها تعداد شاسی‌بلندهای موجود در بازار آمریکا تا سال ۲۰۲۳ از ۶۵ مدل کنونی به ۹۰ مدل افزایش خواهد یافت و به این ترتیب سود فروش این خودروها کمتر می‌شود.

یوهان دنیسان، مدیر کادیلاک در نمایشگاه نیویورک گفت که با اینکه به نظر می‌رسد تقاضا برای ماشین‌های شاسی‌بلند تمامی ندارد، اما آمدن مدل‌های بیشتر به این معنی است که به زودی رقابت در این بازار تعدادی برنده و تعدادی بازنده خواهد داشت و کادیلاک می‌خواهد در گروه برندگان باشد.فروش خودروهای شاسی‌بلند در آمریکا به اوج خود رسید + معرفی کادیلاک XT4
ماشینی که قرار است کادیلاک را در این رقابت سخت پیروز کند، مدل جدید XT4 است؛ یک شاسی‌بلند کوچک با قیمت پایه ۳۶ هزار دلار /2,209,500,000 تومان (قیمت تبدیل شده) که با ماشین‌هایی نظیر ب ام و X3، لکسوس NX و مرسدس-بنز GLC رقابت می‌کند.

کادیلاک می‌گوید با XT4 می‌خواهد توجه نسل جدیدی از مشتریان را به این شرکت جلب کند. تعداد زیادی از مشتریان چینی خواهند بود. چین اکنون بزرگترین بازار کادیلاک است و این شرکت در سال ۲۰۱۷ بیش از نیمی از ۳۵۶ هزار دستگاه تولیدش را در این کشور فروخت.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.