ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مدیر لوکس‌ترین برند خودروسازی آمریکا، اخراج شد

مدیر لوکس‌ترین برند خودروسازی آمریکا، اخراج شدجنرال موتورز در تصمیمی غیرمنتظره با برکناری یوهان دنیسان، سکان کادیلاک را به دست استیو کارلایل، مدیر جنرال موتورز کانادا سپرد. مدیر لوکس‌ترین برند خودروسازی آمریکا، اخراج شد
دنیسان کمتر از چهار سال پیش به مدیریت کادیلاک منصوب شد. او پیش از این در ب‌ام‌و، آئودی و اینفینیتی تجربه مدیریت داشت و با وظیفه ایجاد تحول در کادیلاک به جنرال موتورز پیوست.

دنیسان برنامه وسیعی را با سرمایه‌گذاری دوازده میلیارد دلاری برای احیای کادیلاک آغاز کرد. او دفتر مرکزی شرکت را از دیترویت به نیویورک منتقل کرد تا کادیلاک را به مشتریان ثروتمند شهرنشین محصولاتش نزدیک‌تر کند و شبکه نمایندگی‌های فروش شرکت را متحول کرد. با افزایش استقبال از محصولات کادیلاک در چین، درآمد شرکت در دوره مدیریت او افزایش یافت. کادیلاک هفته پیش اعلام کرد فروشش در سه ماه اول سال ۲۰۱۸ بیست و دو درصد نسبت به سال قبل بیشتر بود. هم‌زمان اما تقاضا در آمریکا، که بعد از چین دومین بازار کادیلاک است، کم شد.

بخشی از این کاهش به دلیل افزایش محبوبیت شاسی‌بلندها در بازار آمریکا است. در حالی که فروش کادیلاک در آمریکا در سال ۲۰۱۷ هشت درصد از سال قبل کمتر بود، فروش سدان‌های این شرکت نزدیک به ۳۰ درصد کاهش یافت. سهم عمده محصولات کادیلاک را مدل‌های سدان تشکیل می‌دهد و همین باعث شده این شرکت در آمریکا موقعیت خوبی نداشته باشد.

رسانه‌های آمریکایی گزارش می‌دهند که سرعت کم واکنش کادیلاک به تغییر روند بازار دلیل کنار گذاشتن دنیسان بود. دنیسان تابستان گذشته اعلام کرد که کادیلاک ترکیب محصولاتش را به نفع شاسی‌بلندها تغییر خواهد داد. این شرکت ماه پیش شاسی‌بلند متوسط XT4 را رونمایی کرد و قرار است سال آینده یک شاسی‌بلند بزرگتر به بازار عرضه کند. وعده این ماشین‌ها در حالی داده شد که رقیبان کادیلاک مدل‌های خود را بسیار زودتر به بازار عرضه کرده‌اند.

استیو کارلایل پنجمین مدیری است که در ده سال گذشته سکان کادیلاک را به دست می‌گیرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.