ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

مهمترین نکات هنگام خرید ویلا / از خريد چه ويلاهايي در شمال بايد اجتناب كرد؟

مهمترین نکات هنگام خرید ویلا / از خريد چه ويلاهايي در شمال بايد اجتناب كرد؟نكات حاشيه اي كه در اكثر موارد مهم از دید مشتریان مخفي و پوشيده ميباشد ، دقت نداشته و بعد از خريد دچار ضرر و آسيب ميشوند كه ما به اختصار به اين موارد جهت اطلاع و پيشگيري از خريد ناآگاهانه اشاره خواهيم داشت.

دسته اي از ويلاها هستند كه ممكن است تمامي خواسته ها و ايده آل هاي شما را از لحاظ ، قيمت ويلا ، سبك و متريال و ديگر موارد داشته باشد ، اما در موقعيت جغرافيايي پر حاشيه و پر خطر واقع گرديده باشد . مثلا ويلاهايي كه در حاشيه رودخانه ها با رعايت نكردن حريم مجاز و قانوني احداث گرديده و يا ويلاهايي كه در دامنه كوه با شيب صخره اي و يا بر روي زمين سست بنا گرديده و يا ويلاهايي كه در كنار دريا با فاصله ي خيلي نزديك به ساحل دريا و رعايت نكردن حريم قانوني و مشخص شده احداث گرديده ، كه امكان آب گرفتگي و خطر تخريب فرسايشي در اين دسته از ويلاها بيشتر به چشم ميخورد .

دسته ي ديگر شامل ويلاهايي هستند كه در حريم و راستاي دكل برق فشار قوي بنا گرديده اند ، كه با توجه به امواج و تشعشعات مضر اين گونه از دكل هاي برق براي إنسان ، خريد ويلا در نزديكي اين دكل ها توصيه نميشود و به مشتريان و خريداران ويلا در شمال پيشنهاد دوري و اجتناب از اين دسته از ويلاهايي است كه هرچند از لحاظ زيبايي و چشم انداز و ديگر خواسته ها نزديك به سليقه شما باشد .مهمترین نکات هنگام خرید ویلا / از خريد چه ويلاهايي در شمال بايد اجتناب كرد؟
دسته ي ديگر از ويلاها كه پيشنهاد دوري و اجتناب از آنها را به خريداران ميدهيم ، ويلاهايي هستند كه در مناطق پر سرو صدا و شلوغ كه آرامش يك ويلاي واقعي در شمال را ندارند احداث گرديده اند كه شامل ويلاهايي در نزديكي مدارس ، ويلا در نزديكي به ورزشگاه ها ، ويلا در اطراف زمين هاي ورزشي و فوتبال در بيشتر مناطق و محلات شمال كشور هستند كه آرامش ويلا در محيط دنج و ايده آل را ندارند .

دسته ي ديگر شامل ويلاهايي ميشود كه در دل بافت بومي و مركزيت بومي نشين در مناطق شمال احداث گرديده و ممكن است از ديد خيلي از خريداران بلامانع و عادي باشد ، اما اختلاف فرهنگي و اعتقادي بوميان در بيشتر مناطق شمال با اشخاص غير بومي در مجاورت و همسايگي و در اصطلاح ديوار به ديوار امكان تنش و اختلاف سليقه و فرهنگ دچار نارضايتي گردد ، كه بهتر است خريد ويلا در محيطي غير بومي و شهركي با اجتماع هم كيشان صورت گيرد .

دسته ديگر شامل ويلاهايي با قيمت مناسب و در بعضي موارد با قيمت زير قيمت فروش معرفي ميشوند كه از لحاظ سنديت و مالكيت دچار مشكل ميباشند و نزديكي به اين ملك ها توصيه نميشود ، در اينجا بايد دقت داشته باشيد كه چنانچه به مشاور خود اطمينان كامل را داريد كه جهت احراز هويت ملك شما را ياري دهد كه در وقت صرفه جويي كرديد ، در غير اينصورت به دهياري و شوراي محل مراجعه و از سلامت و صحت ملك باخبر شويد ، تا در خريد دچار مشكل نشويد .

در اين مبحث با توجه به سليقه و خواسته ي مشتريان مواردي از ويلاهاي موجود در شمال كه خريد آنها با آرامش و امنيت و سلامت شما فاصله ي زيادي دارد را شناسايي و توسط مجموعه ویلا مارکت معرفي كرديم تا با توجه به موارد فوق و اجتناب از چنين ويلاهايي ، خريد ويلايي با امنيت و آرامش خاطر و رضايت مند و ايده آل داشته باشيد .
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.