ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

راهنمای خرید کوله پشتی مسافرتی، مناسب برای هر سفری + قیمت روز

راهنمای خرید کوله پشتی مسافرتی، مناسب برای هر سفری + قیمت روزکوله پشتی یکی از مهم ترین وسایل ضروری در سفر است. بسیاری از کوله پشتی های مسافرتی قابل حمل بوده و برای هر نوع سفر مناسب هستند. مهمترین نکاتی که هنگام خرید یک کوله پشتی مناسب باید به آنها دقت کنید به همراه قیمت روز کوله پشتی های سفری را در ادامه مطالعه فرمایید :

از ضد آب بودن کوله پشتی ها مطمئن شوید

.

کوله پشتی های ضد آب می توانند نقش مهمی را در حفاظت از وسایل ایفا کنند. مواد ضد آب به کار رفته در این نوع کوله ها باعث می شود تا تمام وسایل آن از آب مصون مانده و خشک باقی بمانند.

از ایمنی کوله پشتی خود مطمئن شوید

.

بسیاری از کوله پشتی های مسافرتی زیپی هستند. زیپ این کیف ها در بیرون از کیف دوخته شده و باز کردن آن بسیار راحت است. از این رو وسایل داخل کوله از جیب برها و دزدان در امان نخواهد بود. پس بهتر است به ایمنی کوله پشتی خود توجه بیشتری کنید.

بندها و تمسه های کوله پشتی را امتحان کنید

.

قبل از خرید یک کوله پشتی، مدل ها و سبک های مختلفی را امتحان نموده و راحت ترین کوله پشتی را انتخاب کنید. از کوله پشتی هایی استفاده نمایید که بندهای آن لیز نبوده و بتوانید ساعت ها، بدون هیچ درد سر و لغزشی از آن استفاده نمایید.

میزان و حجم وسایل خود را در نظر داشته باشید

.

اندازه و سبک کوله پشتی مسافرتی به میزان وسایل و حجم آن ها وابسته است. برای مثال، اگر به حمل چکمه و یا وسایل چادرزنی نیازمند هستید، از کوله پشتی های بزرگ استفاده نمایید. اگر به حمل کتاب، لب تاپ و یا دوربین نیاز دارید، از کوله پشتی های جیب دار استفاده نمایید.

به گارانتی و ضمانت کوله پشتی توجه فرمایید

.

بسیاری از تولید کنندگان ضمانت نامه های طولانی و بلند مدتی را برای استفاده از کوله پشتی ارائه خواهند نمود. هزینه ی این نوع کوله پشتی ها به مراتب بیشتر است اما شما می توانید از گارانتی آن استفاده نموده و در صورت خرابی و یا ارتقاء آن را تعویض نمایید.

به تعداد جیب های کوله پشتی توجه فرمایید

.

در هنگام خرید، تعداد محفظه ها و جیب های کوله پشتی را بررسی نمایید. این جیب ها می توانند نقش مهمی را در نگهداری از وسایل کوچک مانند تلفن های همراه، دوربین، کیت کمک های اولیه، کتاب های راهنما، و یا نقشه ها ایفا نمایند. یک کوله پشتی مناسب به کوله پشتی گفته می شود که شما بتوانید به راحتی تمام وسایل و ملزومات خود را در آن نگه داشته و به آن دسترسی داشته باشید.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.