ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

برلیانس‌های جدید از اسفند ماه توسط سایپا عرضه می شود

برلیانس‌های جدید از اسفند ماه توسط سایپا عرضه می شودقائم مقام معاون فروش گروه خودرو سازی سایپا از عرضه برلیانس با موتور و گیربکس جدید با هدف احترام به مشتریان و افزایش سهم بازار خبرداد. رضا سبکروح با اعلام این خبر گفت: گروه خودروسازی سایپا برنامه ریزی مناسبی جهت حفظ و افزایش سهم خود از بازار خودرو کشور طراحی کرده که عرضه برلیانس با موتور و گیربکس جدید بخشی از این برنامه هاست.

وی افزود: از ابتدای اسفند ماه سال جاری محصولات برلیانس سری300 و برلیانس کراس با موتور 1650 سی سی و گیربکس جدید تولید و به مشتریان محترم عرضه خواهد شد.

سبکروح با بیان این مطلب که پارس خودرو با همکاری برلیانس و شرکت کره ای هیوندایی پاورتک آزمایش ها و تحقیقات فراوانی در خصوص موتور و گیربکس انجام داده اند تصریح کرد: موتور و گیربکس جدید با آب و هوای کشور منطبق شده و تمام استانداردهای مربوطه را با موفقیت کسب کرده و این موتور منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو5 است.

گفتنی است فروش ویژه برلیانس سری 300 و برلیانس کراس، از ساعت10 روز یک شنبه مورخ 15 بهمن ماه سال جاری از طریق فروش اینترنتی و نمایندگی های مجاز سایپا آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.