ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

حضور چشمگیر توریست های ایرانی در شهر وان ترکیه!

حضور چشمگیر توریست های ایرانی در شهر وان ترکیه!مسافرت‌های نوروزی ایرانیان به شهرهای شرقی ترکیه یکی از موضوعاتی بود که روز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، در بخش مرور نشریات ترک‌زبان برنامه این هفته «ایران در نگاه دیگران» مورد بررسی قرار گرفت.حضور چشمگیر توریست های ایران در شهر وان ترکیه!
گفته می‌شود امسال دست‌کم ۵۰۰هزار ایرانی خصوصاً از شهرهای تهران، تبریز و خوی، تعطیلات نوروزی خود را تنها در وان ترکیه سپری می‌کنند. هتل‌ها در وان در آستانه نوروز، کاملاً پر است و مراکز خرید پر از مشتریان ایرانی. مراکز اسکی ساری‌قامیش(link is external) در کارس و پالاندوکن(link is external) در نزدیکی شهر ارزروم از مقاصد محبوب گردشگری ایرانیان در شرق در ترکیه ایام نوروز بوده‌ است. بازار کنسرت‌های موسیقی هم در این‌جا داغ است.

بازتاب حضور «نرم» ایران در سوریه، ازطریق گسترش نهادهای آموزش عالی که در مقاله محمد عبدالمجید در وب‌سایت مرکز ایران‌شناسی آنکارا (ایرم) با عنوان «ابزارهای جدید حاکمیت ایران در سوریه: دانشگاه‌ها و آموزش»(link is external) مورد بحث قرار گرفته و گفت‌وگوی کمال اینات، محقق مؤسسه ستا با شبکه ان‌تی‌وی ترکیه، با عنوان «ترکیه چون در سوریه تنها ماند، با ایران و روسیه بر سر یک میز نشست»(link is external) نیز از دیگر موضوعات مورد بحث در برنامه‌ «ایران در نگاه دیگران» این هفته بودند.
همه چیز درباره شهر وان (Van) ترکیه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.