ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

فرود ناموفق هواپیمای بوئینگ 737 را تماشا کنید

فرود ناموفق هواپیمای بوئینگ 737 را تماشا کنیدیک هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی پگاسوس ترکیه روز دوشنبه 15 ژانویه 2018 زمانی که قصد داشت در فرودگاه شهر ترابزون فرود آید، به شکل عجیبی از باند منحرف و راهی شیب منتهی به دریای سیاه شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز یک هواپیمای بوئینگ 737-800 شرکت هواپیمایی پگاسوس که از آنکارا راهی شهر ترابزون در ساحل دریای سیاه بود، هنگام فرود کنترل خود را از دست داد، از باند فرودگاه خارج و در شیب منتهی به دریا متوقف شد.

در این حادثه به هیچ یک از 162 سرنشین هواپیما آسیبی وارد نشد ولی موتور سمت راست هواپیما به درون دریای سیاه پرتاب شد و هواپیما در فاصله 25 متری دریا متوقف شد.

باند فرودگاه ترابزون 8 هزار 661 متر طول و تنها 32 متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

خبرگزاری دوگان تصاویری را منتشر کرد که نشان می‌دهد دود از درون هواپیما بلند می‌شود. احتمال می‌رود، این دود به موتور سمت راست هواپیما تعلق داشت. یکی از افراد کادر پرواز هواپیما به بازرسان گفت زمانی که هواپیما روی باند فرود آمد، خلبان تصمیم به کاهش سرعت گرفت ولی به دلایل نامعلومی موتور سمت راست سرعت را افزایش داد و موجب چرخش ناگهانی هواپیما شد.فرود ناموفق هواپیمای بوئینگ 737 را تماشا کنیدفرود ناموفق هواپیمای بوئینگ 737 را تماشا کنیدفرود ناموفق هواپیمای بوئینگ 737 را تماشا کنیدفرود ناموفق هواپیمای بوئینگ 737 را تماشا کنیدفرود ناموفق هواپیمای بوئینگ 737 را تماشا کنید
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.