ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

سلفی با صحنه تصادف یک زن کانادایی، خشم رسانه ها را برانگیخت

سلفی با صحنه تصادف یک زن کانادایی، خشم رسانه ها را برانگیختسلفی گرفتن مردی با صحنه تصادف یک زن کانادایی با قطار در ایستگاهی در شمال ایتالیا واکنش‌های بسیاری را برانگیخت.

وقتی یک زن کانادایی در اثر تصادف با قطار در ایستگاه پیاچنزا در شمال ایتالیا به شدت مجروح شده بود، نیروهای امداد به سرعت برای کمک به او وارد ریل قطار شدند.

اما در حالی که آنها مشغول عملیات نجات بودند، مردی از روی جایگاه مسافران با تلفن همراهش از خود و این صحنه "سلفی" گرفت.سلفی با صحنه تصادف یک زن کانادایی، خشم رسانه ها را برانگیخت
صحنه سلفی گرفتن او که به وسیله یک عکاس خبری ثبت شد، موجی از خشم را در ایتالیا به راه انداخت. عکاس با انتشار عکس او نوشت: "ما کاملا درک اخلاق را از دست داده‌ایم."

پلیس ایتالیا اعلام کرده است که مرد سلفی گیرنده را دستگیر کرده و او را مجبور کرده‌ا‌ند که سلفی خود را پاک کند.

به گفته پلیس این مرد عمل مجرمانه ای انجام نداده است اما عکس سلفی گرفتن او با تلفن همراهش از صحنه ناراحت کننده نجات زن مجروح در صفحه اول بسیاری از روزنامه های ایتالیا منتشر شد و کاربران شبکه های اجتماعی آن را باورنکردنی توصیف کردند.

روزنامه ایتالیایی "کوریره دلا سرا" نوشت که به نظر می‌رسد این مرد در حالیکه با یک دست سلفی می‌گرفته با دو انگشت دست دیگر علامت پیروزی ( V) نشان داده است.

روزنامه لا استامپا با انتشار این عکس در مقاله‌ای از "سرطانی که اینترنت را به زوال کشانده" نوشته است: "مردی که سلفی گرفته است انسان بدی نیست فقط روح و احساس خود را از دست داده و تبدیل به "یک ماشین بی اراده اینترنت " شده است."

در یک برنامه رادیویی هم از "گام‌هایی به سوی انقراض بشریت" صحبت شده و یک کاربر توییتر هم به سادگی نوشته: "دیگر هیچ چیز مرا متعجب نمی‌کند."

جورجیو لامبری، عکاسی که صحنه سلفی گرفتن این مرد را ثبت کرده است، درباره تجربه اش در روزنامه لیبرتا نوشت: "سلفی گرفتن با صحنه یک اتفاق غم‌انگیز؛ وحشی گری که انتظارش را ندارید."

او این عکس را همچنین در صفحه فیسبوک خود گذاشت و در عنوان آن از مکالمه مشهور فیلم آپولو ۱۳ که به موضوع سفر انسان به ماه می‌پردازد، نوشت: "هیوستون ، ما به یک مشکل برخوردیم ! چون انسان دچار مشکل فقدان قدرت تشخیص اخلاق شده است."

در اثر این حادثه که روز یکشنبه ۲۶ ماه می اتفاق افتاده، زن کانادایی یک پای خود را از دست داد.

دقیقا مشخص نشده است که چگونه این اتفاق افتاده است اما براساس گزارش‌های اولیه، به نظر می‌رسد که سیستم باز شدن درهای قطار درست کار نکرده است و درهای قطار در جهت اشتباه باز شده و زن به روی ریل افتاده است. اما گزارش دیگری می‌گوید که این زن قصد داشته با عجله سوار قطار شود که دچار حادثه شده است.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.