ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قصر باشکوه ایتالیایی، با قیمتی نجومی برای فروش گذاشته شد

قصر باشکوه ایتالیایی، با قیمتی نجومی برای فروش گذاشته شدمنابع رسانه‌ای ایتالیا روز دوشنبه 28 مه از فروش یک قلعه تاریخی با عمر 600 سال در این کشور خبر دادند. قلعه برونلیسکی، «Brunelleschi Castle» که داخل آن مانند یک قصر از همه امکانات رفاهی برخوردار است، در استان «توسکانا» ایتالیا قرار دارد.قصر باشکوه ایتالیایی، با قیمتی نجومی برای فروش گذاشته شد
این قلعه در سال 1424 میلادی توسط «فیلیپو برونلیسکی»، مهندس مشهور ایتالیایی در آن زمان، طراحی و سپس ساخته شد به همین دلیل نام قلعه لقب این مهندس مشهور را به خود گرفته است.
قصر باشکوه ایتالیایی، با قیمتی نجومی برای فروش گذاشته شد
خبر فروش این قلعه تاریخی که کمی عجیب به نظر می‌رسید، از طریق یک آژانس املاک و مستغلات اعلام و سپس در رسانه‌های ایتالیا منتشر شد.

این آژانس با اعلام خبر فروش این قلع تصاویر زیبایی از داخل ساختمان و ویژگی‌های زیبا و شگفت‌انگیز آن نیز منتشر کرده است.
قصر باشکوه ایتالیایی، با قیمتی نجومی برای فروش گذاشته شد
بزرگ، وسیع و مجلل

با توجه به اعلامیه آژانس ایتالیایی، این ساختمان از نظر استحکام هنوز در وضعیتی بسیار عالی به سر می برد. ساختمان قلعه دارای 4 برج بزرگ که در چهار گوشه قلعه استوار است. قلعه یک راهرو در اطراف بالای ساختمان دارد که از آن قسمت می‌توان منظره زیبا و دیدنی‌های شگفت‌انگیز اطراف قلعه را مشاهده کرد.

آژانس ایتالیایی در بیانیه فروش قلعه گفته است، چنانچه حجم و وسعت این قلعه برای شما کافی نباشد، علاوه بر ساختمان تاریخی که بسیار زیبا و مجلل است، 25 خانه در اطراف قلعه که روستای کوچک را تشکیل می دهند، نیز ضمیمه ملک این قلعه است. این روستای کوچک باز تاریخ آن به قرن هجدهم بر می‌گردد که از نظر تاریخی ارزش ویژه‌ای دارد.

این قلعه با 1200 هکتار زمین زیبا، از جمله باغ‌های انگور، جنگل‌ها، دو دریاچه و یک باغ بزرگ درخت زیتون احاطه شده است.

اما در داخل ساختمان قلعه اتاقها با تصاویر و طرح‌های خیره کننده‌ای زینت داده شده است این زیبایی به ساختمان‎ها جلوه‌ای از یک کاخ سلطنتی می‌دهد.

این ساختمان سحر و جادو 600 ساله تاریخ را که تا امروز باقی مانده در خود حفظ کرده است. ساختمان همچنین دارای دیوارهای بسیار جذاب و سالن‌های باشکوه و باغچه های زیبا و یک سالن پذیرایی برای 180 مهمان است.

آژانس گرچه قیمت این قلعه را ذکر نکره است اما به نظر نمی رسد که قیمت آن ارزان باشد. سایت Lionard Luxury Retail Estates که بیانیه فروش این قلعه را منتشر کرده از سایت‌های معروف جهان است که قیمت‌های بسیار بالا را ذکر نمی‌کند.
قصر باشکوه ایتالیایی، با قیمتی نجومی برای فروش گذاشته شدقصر باشکوه ایتالیایی، با قیمتی نجومی برای فروش گذاشته شد
منبع : idealista.it
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.