ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لیموزین لوکس بنتلی Flying Spur چه امکاناتی دارد؟

لیموزین لوکس بنتلی Flying Spur چه امکاناتی دارد؟نسل بعدی بنتلی Flying Spur برای اولین بار در حال تست در نوربورگرینگ دیده شده و به زودی به تولید خواهد رسید. در حالی که هنوز پوشش استتاری و پانل های موقت روی بدنه این خودرو طراحی نهایی این لیموزین جدید را پنهان کرده است، بر أساس کانتیننتال GT کوپه تازه معرفی شده می توان گفت که چه چیزی برای Flying Spur جدید در راه است.

گمان می رود طراحی این خودرو الهام گرفته از EXP 10 Speed 6 کانسپت باشد که در نمایشگاه خودروی ژنو 2015 معرفی شد.
Flying Spur
دماغه این خودرو دارای چراغ های جلوی اصلاح شده شبیه به همتای کوپه آن خواهد بود در حالی که در قسمت پشت آن چراغ های جلوی تخم مرغی شکل باریک تر مشابه کانتیننتال GT و EXP 10 Speed 6 کانسپتتعبیه می شود.
آلبوم عکس
2019 BENTLEY FLYING SPUR :
تصاویر لیموزین بنتلی Flying Spur مدل 2019 #5
تصاویر لیموزین بنتلی Flying Spur مدل 2019 #4
تصاویر لیموزین بنتلی Flying Spur مدل 2019 #3
تصاویر لیموزین بنتلی Flying Spur مدل 2019 #2
تصاویر لیموزین بنتلی Flying Spur مدل 2019 #1
ادامه
در عین حال، Flying Spur جدید از پلتفرم مدولار MSB-F فولکس واگن برای خودروهای دیفرانسیل عقب بهره می برد که در نتیجه دارای زیرساختی مشترک با پورشه پانامرا خواهد بود.لیموزین لوکس بنتلی Flying Spur چه امکاناتی دارد؟
این خودرو به مجموعه ای از تکنولوژی های جدید مجهز شده و کاهش وزن نیز خواهد داشت. گمان می رود ویژگی هایی همچون ترمز اضطراری خودکار، کمک ثبات در مسیر و کروز کنترل انطباقی برای این خودرو ارائه شوند.

در حالی که این خودرو زیرساختی مشترک با واگن و سدان پورشه خواهد داشت گمان می رود همچنان با موتور 6.0 لیتری تواین توربو W12 عرضه شود و هم چنین گفته می شود نیرومحرکه هیبریدی شارژی و v8 نیز برای آن ارائه خواهد شد.
گفته می شود کابین این خودرو کمی متفاوت از همتای کانتیننتال GT خود خواهد بود البته تصور می شود نسخه هایی از نمایشگر راننده دیجیتال و سیستم سرگرمی مرکزی 12.3 اینچی این مدل کوپه در Flying Spur جدید تعبیه می شود که البته طراحی متفاوتی خواهد داشت.
گفته می شود Flying Spur جدید أواخر سال جاری یا اوایل سال آینده رونمایی می شود.
منبع : khabarkhodro.ir - autoexpress.co.uk - تصویر : InsideEVs - motor1.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.