ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بانک سوئیسی BCP، همکاری‌ با ایران را متوقف می کند

بانک سوئیسی BCP، همکاری‌ با ایران را متوقف می کندبانک سوئیسی تجارت و سرمایه‌گذاری (BCP) مبادلات جدید با ایران را متوقف و اعلام کرد که فعالیت‌‌های خود را کاهش می‌دهد.

شرکت‌های خارجی فعال در ایران یکی پس از دیگری با خروج آمریکا از توافق هسته‌ای و اعمال دوباره تحریم‌ها اعلام می‌کنند که به فعالیت‌های خود در ایران پایان خواهند داد. بانک سوئیسی تجارت و سرمایه‌گذاری از فعال‌ترین موسسات مالی در زمینه تبادل با ایران است.

مقامات بانک BCP در ایمیلی به خبرگزاری رویترز نوشتند: «ما هرگونه نقل و انتقال مالی جدید در ارتباط با ایران را از ۸ مه ۲۰۱۸ تاکنون به حالت تعلیق درآورده‌ایم و یک دوره کاهش فعالیت در چهارچوب اعلامیه وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا را آغاز کرده‌ایم.»

وزارت خزانه داری آمریکا پس از خروج این کشور از برجام اعلام کرده بود که شرکت‌های خارجی و عمدتا اروپایی که پیش از این وارد معامله با ایران شده‌اند، حداکثر یک دورۀ زمانی ۹۰ تا ۱۸۰ روز (سه تا شش ماه) مهلت دارند تا به همکاری‌های خود با تهران پایان دهند.

پیش از این بانک آلمانی دی‌زد (DZ) نیز اعلام کرده بود از ماه ژوئیه آینده مبادلات مالی خود با ایران را متوقف خواهد کرد.

با وجود اعلام همبستگی اروپا در جهت اعمال ساز و کاری قانونی در برابر قوانین فرامرزی آمریکا، سرنوشت شرکت‌های اروپایی حاضر در ایران همچنان در پرده ابهام است.
منبع : reuters.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.