ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

عکس، فردی که از روسای بانک ها اخاذی می کرد منتشر شد

عکس، فردی که از روسای بانک ها اخاذی می کرد منتشر شدفرد شیادی که با شگردهای مختلف با کارمندان و روسای شعب بانک‌ها طرح دوستی می‌ریخت و آن ها را به خانه خود کشانده و با تهدید و ارعاب مجبور به پرداخت مبلغی می‌کرد، دستگیر شد.عکس فردی که از روسای بانک های کرج اخاذی می کرد منتشر شد
جواد صفایی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر اظهار کرد : چندی پیش یکی از معاونان شعب بانکی در کرج، ماموران پلیس را در جریان قرار داد و مدعی بود که رئیس این شعبه به صورت تلفنی از وی خواسته تا 150 میلیون تومان را به حسابش کارت به کارت کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: به دلیل شرایط مشکوک، ماموران پلیس متوجه شدند که این فرد تحت فشار درخواست پول کرده است و به همین دلیل یک گروه تخصصی بررسی پرونده را در دستور کار قرار داد.

صفایی گفت: در نهایت مشخص شد که یکی از مشتریان بانک‌ با جلب اعتماد، رئیس شعبه را به بهانه دریافت وام به خانه خود کشانده و در نهایت این فرد را تحت فشار قرار داده و در خواست 150 میلیون تومان کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این فرد در برخی از استان‌ها نیز با این شیوه آدم‌ربایی و اخاذی کرده است،‌ قاضی پیگیری کننده پرونده با صدور دستور انتشار تصویر متهم، از شهروندان خواست تا اگر به این شیوه تحت اخاذی قرار گرفته‌اند، موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.