ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بی وای دی اس 7 جدید را بصورت رایگان تست کنید

بی وای دی اس 7 جدید را بصورت رایگان تست کنیدشرکت خودروسازی کارمانیا، شریک تجاری بی‌وای‌دی در ایران، کراس‌اور اس۷ جدید خود را به‌عنوان سومین محصول تولیدی این شرکت به شکل فروش ویژه در ماه مبارک رمضان عرضه می‌کند. به گزارش روابط عمومی شرکت خودروسازی کارمانیا، مشتریان بی‌وای‌دی همچنین می‌توانند به‌زودی محصولات این شرکت همچون اف۳، اس۶ و اس۷ را در پیست تست داریو مجموعه کارمانیا که تا پایان ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری می‌رسد، به‌صورت رایگان تست درایو کنند.

محصول بى‌واى‌دى در ایران با لقب «جناب اس۷» عرضه می‌شود، اگرچه پلت‌فرمى مشابه به اس۶ محصول قدیمی‌تر این شرکت دارد، اما در طراحى ظاهرى و بسیارى از امکانات، تفاوت‌های فاحشی را نسبت به اس۶ برای مشتریانش به ارمغان آورده است.
آلبوم عکس
BYD S7 2017 :
تصاویر BYD S7 مدل 2017 #10
تصاویر BYD S7 مدل 2017 #9
تصاویر BYD S7 مدل 2017 #8
تصاویر BYD S7 مدل 2017 #6
تصاویر BYD S7 مدل 2017 #5
تصاویر BYD S7 مدل 2017 #3
ادامه
اس۷ به موتور ٢ لیترى توربو ٢٠۳ اسب بخار مجهز است و گیربکس ٦ سرعته اتوماتیک قدرت آن را به چرخ‌هاى جلو منتقل مى‌کند. این کراس‌اور چینى در نسخه فول هفت صندلى به بازار ایران آمده است. محصول بی‌وای‌دی همچنین به امکاناتى همچون کروز کنترل، استارت دکمه‌اى، ٦ کیسه هوا، سیستم کنترل پایدارى، دى لایت، صندلى برقى، مانیتور بزرگ، درب صندوق عقب برقى، لستارت از روى سوئیچ، سیستم تهویه دوگانه، تودوزى چرم، سنسور پارک جلو و عقب، آیینه‌هاى تاشو برقى و دوربین ٣٦٠ درجه مجهز است. علاقه‌مندان به خرید اس۷ می‌توانند در وب‌سایت رسمی خودروسازی کارمانیا در بخش ثبت‌نام که به‌زودی راه‌اندازی می‌شود از امکانات رایگان تست درایو این مجموعه لذت ببرند.
خودروسازی کارمانیا اعلام کرده که فضای تست درایو در زمینی بالغ‌بر ۱۷ هزار مترمربع با طرحی دقیق و مطابق با استانداردهای ایمنی برای انجام انواع تست برای خودروهای بی‌وای‌دی آماده‌سازی شده که بعد از ماه رمضان به بهره‌برداری می‌رسد. خودروسازی کارمانیا همچنین خبر داده که محصول جدید این شرکت با لقب «عالیجناب بی‌وای‌دی» به‌زودی به بازار عرضه شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.