ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

آلبوم عکس و امکانات بی ام دبلیو Z4 مدل 2018 + تاریخچه تصویری

آلبوم عکس و امکانات بی ام دبلیو Z4 مدل 2018 + تاریخچه تصویرینسل جدید ب‌ام‌و Z4 تصورتان را از سری Z4 به هم می‌زند؛ چراکه این‌بار شاهد تحول عظیم در زبان طراحی این سری هستیم. بجز تغییرات ظاهری، گفته می‌شود که تجربه‌ی سواری این اتاق کاملا متحول شده است. البته هنوز زمان دقیق عرضه این آلمانی به بازار جهانی مشخص نشده و تا امروز تصاویری از مدل مفهومی آن منتشر شده است.
آلبوم عکس و امکانات بی ام دبلیو Z4 مدل 2018 + تاریخچه تصویری
کمی به عقب بر می گردیم تا نگاهی به سری Z4 داشته باشیم. نسل اول Z4 با کد E85 معرفی شد و از سال ۲۰۰۲ به روی خط تولید کمپانی BMW رفت. این اتاق طراحی دلنشین و دوست‌داشتنی داشت و برخلاف تصورات ما از طراحی یک ماشین اسپرت، که باید تهاجمی و خشن باشد، ظاهر نسبتا مظلومی داشت. این اتاق سرانجام در سال ۲۰۰۸ توقف تولید شد.
آلبوم عکس و امکانات بی ام دبلیو Z4 مدل 2018 + تاریخچه تصویری
این پایان کار برای Z4 نبود، چراکه نسل دوم این اتاق در سال ۲۰۰۹ متولد شد. Z4 نسل دوم با کد انحصاری E89 شناخته می‌شود. نکته‌ی جالب در مورد Z4 E89، طراحی آن بود که به دست دو خانم با نام‌های Juliane Blasi و Nadya Arnout صورت گرفت. برای همین بود که طراحی این اتومبیل در عین ظاهر اسپرت و تهاجمی، ظرافت خاصی داشت. به لطف همین ویژگی‌ بسیاری این اتاق Z4 را نسبت به نسل قبل و سایر رقبای این کلاس می‌پسندند.
آلبوم عکس و امکانات بی ام دبلیو Z4 مدل 2018 + تاریخچه تصویری
حالا نوبت به نسل جدیدتر این اتاق می‌رسد. قرار است در نسل سوم Z4 شاهد تغییرات رادیکال در ظاهر آن باشیم. تصاویری که از کانسپت این اتاق منتشر شد، در نمای جلو چراغ‌های کشیده با فرم هندسی، جلوپنجره‌های کشیده، بزرگ و سپر V شکل دیده می‌شود. در نمای کنار، ظاهر عضلانی و ماهیچه‌ای آن به چشم می‌خورد که با خطوط منحنی و برآمدگی‌های روی بدنه، آیرودینامیک اتومبیل را تقویت می‌کند. در نمای پشتی، چراغ‌های کاملا باریک و کشیده، لبه‌ی برآمده‌ی صندوق عقب، اسپلیتر، دریچه‌های هوا‌ی بزرگ از مولفه‌های زبان طراحی این اتاق است.
آلبوم عکس
BMW Z4 2018 :
بی ام و Z4 مدل 2018 #12
بی ام و Z4 مدل 2018 #11
بی ام و Z4 مدل 2018 #10
بی ام و Z4 مدل 2018 #9
بی ام و Z4 مدل 2018 #8
بی ام و Z4 مدل 2018 #7
ادامه
در مورد مشخصات فنی این خودرو اطلاعاتی منتشر شده است. گفته‌ می‌شود مدل Z4 s20i به پیشرانه‌ی ۲ لیتری گازوییلی مجهز شده که می‌تواند توان ۱۸۰ اسب‌بخار تولید کند. مدل s30i با پیشرانه‌ی مشابه توانایی تولید ۲۵۰ اسب‌بخار دارد. قدرتمندترین مدل این خانواده یعنی مدل M40i از یک پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خطی بهره می‌برد که می‌تواند حداکثر توان ۳۲۰ اسب‌بخار را تولید کند.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.