ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تبلیغ جالب بی ام و Z4 کانسپت را تماشا کنید

تبلیغ جالب بی ام و Z4 کانسپت را تماشا کنیدب ام کانسپت Z4 با طراحی زیباتر نسبت به رودسترهای قبلی خود تیزر Z4 مدل 2017 خود را اخیراً منتشر کرده است.
جلو پنجره این کانسپت، مستقیما در زیر کاپوت قرار گرفته است. یک تکه فیبر کربنی در نمای جلو خودرو، خودنمایی می‌کند و از نظر بصری، جلوه زیبایی در بخش‌های مختلف به وجود می‌آورد. طراحی زاویه دار جلو پنجره، هماهنگی خوبی با کاپوت کشیده و ظاهر خمیده آن دارد. خطوط شکسته و ورودی‌های هوای بسیار زیبا، جذابیت آن را دو چندان می‌کنند.

در عقب خودرو و در پشت هر چرخ، ورودی‌هایی برای هوا وجود دارد که در هماهنگی با سپر، چراغ‌ها و شکل متوازی‌الاضلاع سراگزوزها بی‌نظیر است. چراغ‌های عقب حالت L شکل دارند و در مجموع می‌توان گفت که کانسپت Z4 ب ام و، طراحی بی نقصی دارد.

ظاهر کابین کمی پیچیده و نامانوس به نظر می‌آید. داخل کابین کاملا به هدف راحتی راننده و دسترسی او به همه چیز طراحی شده است. بخشی که به راننده مربوط است، تریم مشکی و سمت دیگر، تریمی با رنگ دیگری دارد و شیفترهای تعویض دنده هم قرمز رنگ هستند. نمایشگر اطلاعات سرعت و دور موتور دیجبتالی است و در مرکز داشبورد هم نمایشگر مربوط به سیستم اطلاعات و سرگرمی قرار گرفته که این دو نمایشگر، هر دو ارتفاع یکسانی دارند تا راننده کاملا به همه چیز اشراف داشته باشد.

شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.