ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بی ام و iX3 چه ویژگی هایی دارد؟

بی ام و iX3 چه ویژگی هایی دارد؟ب‌ام‌و یکی از پیشگامان ساخت خودروهای الکتریکی بود. این شرکت پنج سال پش اولین مدل الکتریکی خود را به بازار عرضه کرد. با وجود موفقیت این مدل، تعداد محصولات الکتریکی ب‌ام‌و به دو ماشین محدود شد. ب‌ام‌و هفته پیش با رونمایی از یک کانسپت در پکن از عرضه سومین مدل خود خبر داد.

ب ام و iX3 اولین مدل الکتریکی ب‌ام‌و است که با ظاهری شبیه به ماشین‌های معمولی به بازار عرضه می‌شود. موتور الکتریکی این ماشین ۲۷۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند و با شارژ کامل می‌تواند تا ۴۰۰ کیلومتر حرکت کند. به گفته ب‌ام‌و با شارژر‌های قوی می‌توان باتری‌ها را ظرف سی دقیقه شارژ کرد.
آلبوم عکس
BMW IX3 :
تصاویر بی ام و iX3 الکتریکی #6
تصاویر بی ام و iX3 الکتریکی #5
تصاویر بی ام و iX3 الکتریکی #4
تصاویر بی ام و iX3 الکتریکی #3
تصاویر بی ام و iX3 الکتریکی #2
تصاویر بی ام و iX3 الکتریکی #1
ادامه
از نظر ظاهری ماشین به شاسی‌بلند‌های غیرالکتریکی ب‌ام‌و شبیه است. مهمترین تغییر در نشان ب‌ام‌و در جلوی خودرو داده شده که برای اولین بار دو بخش جلوپنجره مشهور ب‌ام‌و به یکدیگر وصل شده است.

تولید این ماشین از سال ۲۰۲۰ در چین آغاز خواهد شد و از آنجا به بازارهای دیگر از جمله آمریکا صادر می‌شود. به نظر می‌رسد دعوای اخیر تجاری آمریکا و چین که به گذاشتن تعرفه‌ برای محصولات چینی منجر شد، باعث نشده ب‌ام‌و در برنامه‌های خود تجدید نظر کند.

بازار شاسی‌بلندهای الکتریکی به سرعت در حال گسترش است. جگوار به تازگی مدل i-Pace را معرفی کرده و آئودی خود را برای رونمایی از مدل Q6 E-Tron آماده می‌کند. مدل EQ C مرسدس-بنز هم قرار است در سال ۲۰۱۹ به بازار بیاید.

ب‌ام‌و که مدل‌های الکتریکی‌اش را با پیشوند i از دیگر مدل‌هایش متمایز می‌کند، در حال حاضر دو مدل الکتریکی i3 و هیبرید-الکتریکی i8 را در بازار دارد. اما این شرکت نام‌های i1 تا i9 و iX1 تا iX9 را به نام خود ثبت کرده که نشان می‌دهد. مدل‌های الکتریکی بیشتری از این کارخانه در راه است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.