ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

یکی از ناب ترین کلکسیون‌های بی ام و (BMW) از خطر آتش سوزی نجات یافت

یکی از ناب ترین کلکسیون‌های بی ام و (BMW) از خطر آتش سوزی نجات یافت یک مجموعه‌دار خودروهای‌ کلاسیک و آنتیک ب‌ام‌و در کالیفرنیای امریکا توانست با کمک همسایگانش، این خودروها را از شعله‌های آتش نجات دهد.

این خودروها که تمام آن‌ها از مدل‌های ساخته شده پیش از جنگ جهانی دوم هستند در یک خانه ویلایی در منطقه جنگلی سونوما نگهداری می‌شدند و با وقوع آتش‌سوزی در آن منطقه در معرض خطر بودند.
معرفی کامل شرکت خودروسازی بی ام دبلیو (BMW) + تاریخچه
جیم اسمیت 84 ساله مالک این 18 خودرو که آتش به نزدیکی خانه او رسیده و او را از نجات این خودرو مایوس کرده بود، از کلوپ ب‌ام‌و امریکا تقاضای کمک کرد و به کمک اعضا توانست خودروها را سوار بر تریلر کرده و به سرعت از منطقه خطر دور نماید.
در جریان آتش‌سوزی اخیر کالیفرنیا بیش از یک میلیارد دلار به خودروها خسارت وارد گردید.یکی از ناب ترین کلکسیون‌های بی ام و (BMW) از خطر آتش سوزی نجات یافتیکی از ناب ترین کلکسیون‌های بی ام و (BMW) از خطر آتش سوزی نجات یافتیکی از ناب ترین کلکسیون‌های بی ام و (BMW) از خطر آتش سوزی نجات یافتیکی از ناب ترین کلکسیون‌های بی ام و (BMW) از خطر آتش سوزی نجات یافتیکی از ناب ترین کلکسیون‌های بی ام و (BMW) از خطر آتش سوزی نجات یافتیکی از ناب ترین کلکسیون‌های بی ام و (BMW) از خطر آتش سوزی نجات یافتیکی از ناب ترین کلکسیون‌های بی ام و (BMW) از خطر آتش سوزی نجات یافت
منبع : roadandtrack.com
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.