ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

زیباترین و اسپرت‌ترین خودروی بی ام و وارد بازار شد + آلبوم عکس و قیمت

زیباترین و اسپرت‌ترین خودروی بی ام و وارد بازار شد + آلبوم عکس و قیمتب‌ام‌و بعد از دو دهه اسپرت‌ترین مدل خود، سری هشت، را دوباره به بازار عرضه خواهد کرد. ب‌ام‌و پس از نمایش کانسپتی از این ماشین در سال گذشته، مدل جدیدش را هم‌زمان با مسابقات اتومبیل‌رانی ۲۴ ساعته لومان رونمایی کرد.

سری هشت پاسخ ب‌ام‌و به مرسدس-بنز کلاس S کوپه است. هم‌زمان این کارخانه نیم‌نگاهی هم به رقابت با پورشه ۹۱۱ و آستون مارتین دی‌بی۱۱ دارد و به همین دلیل علاوه بر تاکید بر لوکس بودن، سری هشت را اسپرت‌تر از مرسدس-بنز طراحی کرده است.
نسل اول سری هشت
نسل اول سری هشت (تصویر بالا) در سال ۱۹۸۹به بازار آمد. کارخانه آلمانی برای ساخت این ماشین یک و نیم میلیارد مارک سرمایه‌گذاری کرد و فن‌آوری‌هایی را با آن معرفی کرد که در سال‌های بعد در مدل‌های مختلف ب‌ام‌و به کار گرفته شد. تولید سری هشت حدود بیست سال پیش متوقف شد، اما این ماشین همچنان به عنوان یکی از بهترین محصولات ب‌ام‌و در یادها ماند.
با آغاز قرن جدید، ب‌ام‌و راه خود را تا تبدیل شدن به پرفروش‌ترین خودروساز لوکس جهان طی کرد. اما در طول این مسیر، به خصوص در چند سال گذشته، رفته رفته از اصل خود که ساخت ماشین‌های اسپرت بود فاصله گرفت و حالا با نسل جدید سری هشت می‌خواهد ارزش‌های گذشته خود را یادآوری کند. به همین دلیل است که هم‌زمان با رونمایی از مدل جدید، نمونه‌ای از این ماشین در مسابقه لومان شرکت می‌کند.
آلبوم عکس
BMW 8 SERIES 2019 :
تصاویر بی ام و سری هشت مدل 2019 #15
تصاویر بی ام و سری هشت مدل 2019 #14
تصاویر بی ام و سری هشت مدل 2019 #13
تصاویر بی ام و سری هشت مدل 2019 #12
تصاویر بی ام و سری هشت مدل 2019 #11
تصاویر بی ام و سری هشت مدل 2019 #10
ادامه
این ماشین زیباترین مدل در بین محصولات کنونی ب‌ام‌و است. بدنه آن بدون داشتن خطوط زیاد، ظاهری عضلانی دارد. جلوپنجره‌ آن از مدل‌های دیگر بزرگتر است و چراغ‌ها نازک‌تر شده است. در ساخت شاسی و بدنه از فیبر کربن استفاده شده تا ماشین سبک‌تر و در نتیجه چابک‌تر باشد.
اتاق ماشین ترکیبی از طراحی اسپرت و لوکس است. در حالی که تمرکز اصلی بر راننده است، سراسر اتاق با چرم پوشانده شده است. سری هشت با نسل جدید سیستم مدیریت آی درایو معرفی می‌شود. در سیستم جدید راننده می‌تواند علاوه بر دسته‌ای که روی کنسول وسط قرار دارد، بخش‌های مختلف ماشین را با صدا و حرکت دادن دست یا از طریق نمایشگر لمسی روی داشبورد کنترل کند. روبروی راننده هم یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی اطلاعات اصلی از جمله نقشه را به راننده نمایش می‌دهد.

ماشین با دو موتور شش سیلندر دیزل و هشت سیلندر بنزینی به بازار عرضه می‌شود. قدرت موتور شش سیلندر ۳۲۰ اسب بخار و قدرت موتور هشت سیلندر ۵۳۰ اسب بخار است. حداکثر سرعت هر دو مدل به صورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است اما شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت مدل هشت سیلندر کمتر و ۳.۷ ثانیه است. ب‌ام‌و در آینده قوی‌ترین مدل سری هشت را با نام M8 خواهد ساخت که گفته می‌شود قدرت موتورش بیش از ۶۵۰ اسب بخار است.

نسل جدید سری هشت از پاییز امسال به بازار عرضه می‌شود. قیمت خودرو هنوز اعلام نشده اما پیش‌بینی می‌شود حدود صد هزار یورو (۱۲۰ هزار دلار /7,365,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) ) باشد.
معرفی کامل شرکت خودروسازی بی ام دبلیو (BMW) + تاریخچه
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.