ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لوکس‌ترین محصولات شرکت بی‌ام‌و در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 را ببینید

لوکس‌ترین محصولات شرکت بی‌ام‌و در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 را ببینیدامسال در نمایشگاه خودروی لس آنجلس آمریکا، شرکت خودروسازی بی ام دبلیو آلمان حضوری چشمگیر و پررنگی داشت.

پس از پنج سال از نمایش کانسپت i8 رودستر (Roadster)، ب‌ام‌‍و نمونه تولید انبوه این ماشین را در لس‌آنجلس رونمایی کرد و می‌گوید انتظار دارد این ماشین از مدل کوپه i8 فروش بیشتری داشته باشد.

I8 روباز مانند مدل کوپه از ترکیب یک موتور سه سیلندر و یک موتور الکتریکی نیرو می‌گیرد که در مجموع ۳۷۴ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر ماشین ۴.۶ ثانیه است و حداکثر سرعتش به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است. هم‌زمان به خاطر استفاده از قوای محرکه هیبرید مصرف بنزین ماشین ۲.۱ لیتر در هر صد کیلومتر است و می‌تواند تا ۵۳ کیلومتر را تنها با نیروی باتری حرکت کند.

با وجود برداشته شدن سقف، درهای ماشین هنوز رو به بیرون و بالا باز می‌شود. طراحی عقب خودرو هم تقریبا حفظ شده است. تنها صندلی‌های عقب برداشته شده تا جا برای سیستم سقف تاشو باز شود. سقف پارچه‌ای در ۱۶ ثانیه بسته می‌شود. ب‌ام‌و می‌گوید هنوز صد لیتر در صندوق عقب جای بار هست. ب‍ام‌و هم‌زمان مدل جدید کوپه i8 را هم با قابلیت‌های فنی بهتر در لس‌آنجلس نمایش داد.

همچنین ب‌ام‌و در مراسم رونمایی از محصولات جدید خود در نمایشگاه لس‌آنجلس بهترین تصویر از وضعیت فعلی خودروسازان لوکس را ترسیم کرد.
آلبوم عکس
BMW 2017 LA AUTO SHOW :
نمایی از درون کابین بی‌ام‌و i8 رودستر جدید در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2017
تصویری تماشایی از بی‌ام‌و i8 رودستر جدید در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2017
بی‌ام‌و i8 رودستر جدید در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2017 #3
بی ام و i8 رودستر جدید در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2017
تصویری از درون کابین بی ام و ایکس 7 iPerformance در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2017
نمایی تماشایی از BMW i Vision Dynamics مدل 2021 در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2017
ادامه
در غرفه کارخانه آلمانی علاوه بر مدل جدید اسپرت i8، کانسپت شاسی بلند x7 و یک سدان تمام الکتریکی i Vision Dynamics قرار داشت. هر دو مدل نشانه‌ای از فاصله‌گرفتن ب‌ام‌و و دیگر خودروسازان لوکس از مدل‌های سنتی خود است. این کارخانه‌ها که با ساخت خودروهای سدان به اوج رسیده‌اند، حالا با عوض شدن سلیقه مشتریان و تهدید رقیبان تازه باید تغییر کنند.

تا چند سال پیش کسی پیش‌بینی نمی‌کرد لوکس‌ترین مدل ب‌ام‌و در کنار سدان سری ۷، یک شاسی بلند باشد و این کارخانه با چنین شتابی به سمت ساخت خودروهای الکتریکی حرکت کند. اما علاقه خریداران به خودروهای شاسی‌بلند باعث شده بازار شاسی‌بلندهای گران‌تر از ۱۵۰ هزار دلار کاملا شلوغ شود و آمدن رقیبی مثل تسلا، ب‌ام‌و و دیگر خودروسازان لوکس را آنچنان برآشفته که همه برنامه‌های عرضه مدل‌های الکتریکی خود را جلو انداخته‌اند.
معرفی کامل شرکت خودروسازی بی ام دبلیو (BMW) + تاریخچه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.