ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

دو شاسی بلند لوکس ب ام و X6 و X5 رونمایی شدند

دو شاسی بلند لوکس ب ام و X6  و X5 رونمایی شدندشرکت ب ام و از دو مدل نسخه ویژه جدید مدل های ایکس 5 و ایکس 6 رونمایی کرده که تجهیزات و امکانات اختصاصی بیشتری را با خود به ارمغان آورده اند.دو شاسی بلند لوکس ب ام و X6  و X5 رونمایی شد
نسخه ویژه جدید ایکس 5 در وافع ترکیبی از پکیج ام اسپرت فعلی همراه با تریم چرمی داکوتا و صندلی های جلوی گرم شونده می باشد. ترکیب چرم و آلکانتارا به رنگ مشکی بوده و ب ام و همچنین روکش چرم مرینو را از مجموعه اختصاصی خود به عنوان یک آپشن در 5 رنگ متفاوت نیز عرضه می کند.

نسخه ویژه ب ام و ایکس 5 همچنین با شیشه ضد اشعه خورسید و یک صفحه نمایش چند کاربردی وارد بازار خواهد شد. تمامی نسخه های ایکس 5 به جز مدل M50d با این نسخه ویژه به فروش خواهند رسید.
دو شاسی بلند لوکس ب ام و X6  و X5 رونمایی شد
در مورد ایکس 6؛ ب ام و یک پک جدید به نام ام اسپرت ادیشن طراحی کرده است که امکانات و تجهیزاتی مانند رنگ بدنه آبی متالیک لانگ بیچ و تزئینات فیبر کربن داخل کابین ارائه می کند. امکان انتخاب رنگ بدنه مشکی کربنی و سفید معدنی برای خریداران این نسخه ویژه وجود دارد.ایکس 6 ام اسپرت ادیشن جدید تمامی امکانات و تجهیزات ام اسپرت را داشته و مواردی مانند رینگ های ام 20 اینچی آلیاژ سبک یا آپشن یک جفت رینگ 21 اینچ را به صورت اختصاصی عرضه کرده است. همانند ایکس 5، به جز مدل M50d، این نسخه روی تمامی مدل های ایکس 6 قابل سفارش است.

ب ام و می گوید این دو نسخه ویژه جدید ایکس 5 و ایکس 6 از دسامبر 2017 وارد بازار خواهند شد.
معرفی کامل شرکت خودروسازی بی ام دبلیو (BMW) + تاریخچه
منبع : bmwblog.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.