ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بی ام و X7 باشکوه در فرانکفورت رونمایی شد

بی ام و X7 باشکوه در فرانکفورت رونمایی شدشرکت بی ام و آلمان بالاخره از نسخه X7 مفهومی با پسوند iPerformance در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 رونمایی کرد.

ب‌ام‌و در کانسپت X7 ویژگی‌های طراحی متمایزی را بکار برده که شاید بتوان جلوپنجرهٔ کلیوی شکل کرومی با ابعادی بسیار بزرگ‌تر از همیشه را برجسته‌ترین آن‌ها دانست. این جلوپنجره به‌قدری بزرگ است که می‌توان آن‌را با جلوپنجرهٔ کادیلاک اسکالید قابل‌مقایسه دانست؛ اما در سایر قسمت‌های این کانسپت نیز ویژگی‌های جسورانه به چشم می‌خورد که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به چراغ‌های جلوی باریک، ورودی‌های هوای عمودی و کاربرد قابل‌توجه تریم فلزی اشاره کرد.

به سمت بخش جانبی X7 کانسپت که حرکت می‌کنیم، دستگیرهٔ کرومی درها و محل شارژ الکتریکی در روی گلگیر جلو به چشم می‌خورد. همچنین در این نما رینگ‌های آلیاژی عظیم و سقف شیشه‌ای پانوراما از موارد قابل‌توجه هستند. در عقب نیز همانند جلو، ورودی‌های هوای عمودی کار شده است درحالی‌که چراغ‌های باریک و متصل‌به‌هم نیز کاملاً جلب‌توجه می‌کنند.
آلبوم عکس
BMW CONCEPT X7 IPERFORMANCE :
آلبوم عکس شاسی بلند لوکس بی ام و ایکس 7 مدل 2019 #15
آلبوم عکس شاسی بلند لوکس بی ام و ایکس 7 مدل 2019 #14
آلبوم عکس شاسی بلند لوکس بی ام و ایکس 7 مدل 2019 #13
آلبوم عکس شاسی بلند لوکس بی ام و ایکس 7 مدل 2019 #12
آلبوم عکس شاسی بلند لوکس بی ام و ایکس 7 مدل 2019 #11
آلبوم عکس شاسی بلند بی ام و ایکس 7 مدل 2019
ادامه
کابین X7 کانسپت اما رویکرد متفاوتی دارد چراکه بسیار لوکس‌تر و ظریف‌تر از بیرون به نظر می‌رسد. در داخل این کراس‌اوور لوکس، تودوزی چرمی دورنگ به همراه‌تریم چوبی قابل‌مشاهده است. در اینجا همچنین تکنولوژی نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند چراکه سازندهٔ آلمانی برای X7 یک صفحه آمپر تمام دیجیتال، یک صفحه‌نمایش عریض برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی iDrive و غربیلک فرمان متعلق به آینده را در نظر گرفته است.

در پشت مسافرین جلو، خودروی مفهومی بی‌ام‌و X7 دارای چهار صندلی مجزا است و در مجموع، این خودرو ۶ عدد صندلی دارد. این شیوه طراحی بی‌ام‌و برای ساخت یک خودروی سه ردیفه لوکس است؛ زیرا باعث افزایش راحتی و فضای در دسترس سرنشینان می‌شود. انتظار می‌رود تولید بی‌ام‌و X7 در حالت استاندارد به صورت هفت سرنشین باشد و گزینه‌های اختیاری با ۶ سرنشین نیز برای رانندگان وجود داشته باشد.

تاکنون بزرگ‌ترین شاسی‌بلند بی‌ام‌و که شما می‌توانستید بخرید، خودروی X5 بود. با گزینه‌ی اختیاری سه ردیفه، X5 هرگز واقعا یک خودروی هفت سرنشین نبود؛ زیرا ردیف سوم اختیاری تنها برای بچه‌های کوچک یا افراد سالخورده، قابل استفاده بود. بنابراین خوب است بدانیم که بی‌ام‌و با طراحی شاسی‌بلند X7 یک خودروی سه ردیفه واقعی ارائه می‌کند؛ حتی اگر فقط ظرفیت شش صندلی داشته باشد.

پشت صندلی‌های جلو، صفحه نمایش‌های بزرگی قرار می‌گیرند که برای مسافران دومین ردیف امکان انجام سرگرمی مورد علاقه را فراهم می‌کنند. آن‌ها می‌توانند فیلم ببینند، موسیقی گوش بدهند و حتی آن را با سایر مسافرین خودرو به اشتراک بگذارند. این بخشی از چشم‌انداز بی‌ام‌و برای ادغام امکانات دیجیتال با سیستم بی‌ام‌و کانکتد (BMW Connected) برای افزایش رفاه سرنشینان خودرو است. بنابراین مسافران می‌توانند از خدمات شخصی، موسیقی یا حتی محتوای کاری خود لذت ببرند.

جالب‌تر این است که مسافران عقب می‌توانند موسیقی خود را به سیستم iDrive اصلی خودرو ارسال کنند تا از بلندگوی اصلی خودرو پخش شود یا متن و ویدیوهای جالب برای مسافران کناری خود بفرستند. امکان رقص نور LED از طریق درهای خودرو و پنل ابزار دیجیتال، نشان‌دهنده ارتباط بین صفحه نمایش عقب و صفحه نمایش جلویی اتاق خودرو است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.