ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصاویر نسل دوم شاسی بلند باشکوه بی ام دبلیو ایکس 4 منتشر شد

تصاویر نسل دوم شاسی بلند باشکوه بی ام دبلیو ایکس 4 منتشر شدنسل دوم بی ام و X4 با فناوری های جدید وارد بازار می شود. این بروز رسانی ها با تغییر در ظاهر آن آغاز می شود، که X4 را در سطح X3 قرار داده است. این خودرو هم چنین به جدیدترین ویژگی های ارتباطی، ساختار سرگرمی جدید و سیستم های کمک راننده به روز شده مجهز است.

این خودرو با رنگ های جدید بدنه، موتورهای نوین و آپشن بسته ارتقایی M Sport X جدید بی ام و ارائه می شود که در X2 کوچک تر معرفی شده بود. بدنه X4 بسیار شبیه به همتای X3 آن بوده و از جلوپنجره ای مشابه و چراغ های جلوی bi-LED بهره می برد. ویژگی متمایز این مدل مدل، خط سقف کوپه شیب دار آن است که به سمت طراحی قسمت پشت جدید کشیده شده است که بی شک نمادی برای نسل بعدی کوپه های بی ام و خواهد بود.
آلبوم عکس
BMW X4 2019 :
نمایی از شاسی بلند بی ام و ایکس چهار
تصاویر بی ام و ایکس 4 مدل 2019 #15
تصاویر بی ام و ایکس 4 مدل 2019 #14
تصاویر بی ام و ایکس 4 مدل 2019 #13
تصاویر بی ام و ایکس 4 مدل 2019 #12
تصاویر بی ام و ایکس 4 مدل 2019 #11
ادامه
در قسمت پشت جدید این خودرو، چراغ های عقب فول LED با طرح سه بعدی به همراه در صندوق عقب برقی به صورت استاندارد تعبیه شده اند. طراحی رینگ های آلیاژی جدید تغییرات بدنه این خودرو را تکمیل می کنند در حالی که پنج رنگ بدنه جدید شامل آبی، قهوه ای، قرمز، Sparkling Storm و رزگلد نیز برای آن ارائه می شوند.
تغییراتی نیز در کابین این خودرو اعمال شده و X4 از طراحی نوین داشبورد و نمایشگر سرگرمی X3 بهره می برد.

فرمان این خودرو نیز جدید است در حالی که نمایشگر بالای سر تمام رنگی و فضای کابین بیش تر از مدل قبلی نیز برای آن تعبیه شده است.

طیفی از موتورهای بنزینی و دیزلی توربوشارژ و دو نسخه M پرفورمانس برای این خودرو ارائه خواهند شد. این خودرو با چهار موتور دیزلی و سه موتور بنزینی عرضه می شود که همگی به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته متصل می شوند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.