ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بزرگترین شاسی بلند بی ام و (BMW X7) چه ویژگی هایی دارد

بزرگترین شاسی بلند بی ام و (BMW X7) چه ویژگی هایی داردبه نظر می رسد که ب ام و قرار است سه نسخه از مدل های جدید شاسی بلند های خود را با هم معرفی کند و این بار عکاسان جاسوسی موفق شده اند که بزرگ ترین شاسی بلند ب ام و یعنی X7 را در حین تست شکار کنند.بزرگترین شاسی بلند بی ام و (BMW X7) چه ویژگی هایی دارد
البته پیش از این نیز X7 شکار این عکاسان شده بود ، اما این بار داستان کمی متفاوت است، چراکه ب ام و در تست جدید چراغ های نسخه تولیدی X7 را روی خودرو نصب کرده و این می تواند شمارش معکوسی برای رونمایی و معرفی این مدل به بازار های جهانی باشد.

همه چیز در X7 آنگونه که باید طراحی شده است و امضای اصلی ب ام و در طراحی دیده می شود. جلوپنجره خاص محصولات بی ام و که احتمالا شباهت بسیاری با نسخه کانسپت X2 خواهد داشت، هنوز وجود دارد و در کنار آن چراغ های LED روشنایی در روز با طراحی خشن خود نوید یک شاسی بلند لوکس و در عین حال اسپرت را می دهند.

سپر جلو نسبت به X5 متفاوت است و شما می توانید با دیدن نمای جلو، آن را از X5 تشخیص دهید. خبر هایی مبنی بر 7 نفره بودن X7 شنیده شده که با توجه به فول سایز بودن خودرو ، انتظار دیگری نیز از آن نمی رود.

نکته جالبی درباره شاسی آن وجود دارد و آن وجود تکنولوژی CLAR در این نسخه است و ب ام و این تکنولوژی را اولین بار برای نسل جدید سری 7 و سپس سری 5 استفاده کرد و با وجود هسته مرکزی فیبرکربن ، شاسی در عین سبک بودن ، مقاومت بالایی نیز دارد و قرار است پس از استفاده در X7 در نسل جدید X5 نیز استفاده شود.

درباره موتور هایی که قرار است در X7 استفاده شود شایعاتی وجود دارد که علاوه بر موتور های 6 و 8 سیلندر، وجود یک نسخه 12 سیلندر خورجینی نیز محتمل به نظر می رسد که در این صورت شاهد رقابت مستقیم این مدل با شاسی بلند رولزرویس خواهیم بود. البته احتمال استفاده از موتور های هیبریدی و دیزل نیز طبق معمول وجود دارد و ب ام و باید خط مشی پاک بودنش را نیز در عین حال حفظ کند.

رقبای دیگر این خودرو مرسدس GLS و رنج روور هستند و قرار است سال 2019 X7 در خیابان های سراسر دنیا رفت و آمد داشته باشد.
منبع : / نویسنده : زهرا ملکی
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.