ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

انتشار تصاویر بی ام و ایکس 4 مدل 2019، قبل رونمایی رسمی

انتشار تصاویر بی ام و ایکس 4 مدل 2019، قبل رونمایی  رسمیبه تازگی تصاویری از ب ام و X4 مدل 2019 درز کرده است، چند ماه قبل از رونمایی این خودرو تصاویری از X4 مدل 2019 در حالی که روی یک تریلی و کاملا بدون پوشش استتاری بوده درز کرده است. این خودرو خارج از مرکز تولید اسپارتان ب ام و دیده شده است.

گمان می رود X4 جدید که در داخل این خودروسازی با کد G02 شناخته می شود از پلتفرم CLAR نوین ب ام و بهره ببرد که در تمام مدل های بزرگ تر از سری 3 در آینده به کار خواهد رفت. در نتیجه، X4 مدل 2019 دارای کاهش وزن قابل توجهی در مقایسه با مدل کنونی خود خواهد بود.

انتشار تصاویر بی ام و ایکس 4 مدل 2019، قبل رونمایی  رسمی
X4 جدید طراحی سیال تر و کشیده تر از مدل کنونی خود دارد. خط سقف این خودرو نیز شیب دارتر بوده، چراغ های جلو و عقب آن باریک تر هستند در حالی که دماغه آن شیک تر بوده و از جلوپنجره دو بخشی بزرگ تر بهره می برد. مدل های M پرفورمانس این خودرو دارای سپری اصلاح شده با هواکش های مرکزی بزرگ تر و تزئینات کرومی خواهند بود.

مدل X4 M40i نیز در سال 2019 مجددا عرضه خواهد شد و در کنار M40d جدید قرار می گیرد که از نسخه ای از موتور 3.0 لیتری چهارقلوی توربوی شش خطی جدید ب ام و بهره خواهد برد. هم چنین از مدل X4M نیز خبرهایی منتشر شده که هدف آن رقابت با آئودی SQ5، مرسدس AMG GLC 63 و نسخه های عملکرد بالای پورشه ماکان است.

تولید X4 جدید اوایل سال 2018 شروع شده و تحویل آن زمانی در سال آینده خواهد بود.
انتشار تصاویر بی ام و ایکس 4 مدل 2019، قبل رونمایی  رسمی
منبع : khabarkhodro.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.