ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شاسی بلند BMW ایکس 2 مدل 2019 چه ویژگی هایی دارد؟

شاسی بلند BMW ایکس 2 مدل 2019 چه ویژگی هایی دارد؟سال گذشته بود که ب‌ام‌و در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 از مدل مفهومی ایکس2 (X2) به عنوان یک کراس‌اوور اسپرت و خاص مفهومی رونمایی کرد، اما همان‌طور که مسئولان این برند خودروسازی آلمانی وعده داده بودند، محصول مذکور در این مدت در مرحله اجرایی قرار گرفت و از مدلی مفهومی (کانسپت) به یک محصول تولیدی رسید. چند روز پیش ب‌ام‌و از نخستین نسل ایکس2 رونمایی کرد.

این محصول بسیار جذاب و دوست‌داشتنی، قرار است از سال آینده وارد بازار جهانی شود، اما ایکس2 چه هویتی دارد؟

کریس بنگل به عنوان تاثیرگذارترین طراح خودروی قرن که مدتی مسئولیت دپارتمان طراحی ب‌ام‌و را به‌عهده داشت، در سال 1386/ 2007 مدلی مفهومی به‌عنوان ایکس6 خلق کرد که از نظر استایل کلی بدنه چیزی مابین خودروهای شاسی‌بلند (SUV) و کوپه قرار می‌گرفت. محصول مذکور که درواقع نسخه اسپرت‌تر و خاص‌تر ایکس5 محسوب می‌‍‌شد، سال بعد روی خط تولید قرار گرفت و به این ترتیب کلاسی جدید در دنیای شاسی‌بلندها پایه‌گذاری شد. ب‌ام‌و چند سال بعد ایکس4 را با فرمولی مشابه بر پایه ایکس3 به بازار عرضه کرد و حال نوبت به ایکس2 رسیده تا به عنوان یک ایکس1 هیجان‌انگیزتر روانه بازار شود. طراحی این خودرو با توجه به رده‌ای که در آن قرار می‌گیرد، خلاقانه انجام شده و فرم کلی بدنه و خطوطی که روی پیکر آن نقش بسته‌اند، حس خوبی را به بیننده منتقل می‌کند.
آلبوم عکس
2018 BMW X2 :
تصاویر بی ام دبلیو X2 مدل 2018 #13
تصاویر بی ام دبلیو X2 مدل 2018 #12
تصاویر بی ام دبلیو X2 مدل 2018 #11
تصاویر بی ام دبلیو X2 مدل 2018 #10
تصاویر بی ام دبلیو X2 مدل 2018 #9
تصاویر بی ام دبلیو X2 مدل 2018 #7
ادامه
ایکس2 در نمای جلو شباهت فراوانی به ایکس1 دارد، اما ب‌ام‌و سعی داشته با تغییر خطوط و زوایا، هویتی مجزا برای این خودرو خلق کند. برای مثال جلوپنجره کلیوی در ایکس2 خطوط شکننده‌ای دارد و این درحالی است که جلوپنجره ایکس1 دارای خطوط نرم است. همچنین در بخش عقب این خودرو، برخلاف ایکس1، جای پلاک روی سپر تعبیه شده و به طور کلی ایکس2 با وجود جزئیاتی مثل چراغ‌ها، لوگوی دایره‌ای برجسته ب‌ام‌و، یک جفت لوگوی ب‌ام‌و روی ستون‌های C و... نمای عقب جذاب‌تری از ایکس1 دارد. ایکس2 در داخل کابین شباهت بسیار زیادی به ایکس1 دارد و با وجود یک صفحه نمایشگر 6/5 اینچی استاندارد (قابل ارتقا به 8/8 اینچی به صورت سفارشی)، سیستم کانکتد پلاس ب‌ام‌و (BMW Connected Plus) که موجب برقراری ارتباط بسیار جالب و کاربردی بین خودرو و تلفن همراه می‌شود و...، امکانات خوبی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

در بخش فنی درحال حاضر سه نوع پیشرانه برای این خودرو تعریف شده است که دو مورد آن دیزلی و یک نمونه بنزینی است، اما با توجه به سیاست‌های همیشگی این خودروساز، ایکس2 نیز همچون دیگر ب‌ام‌وها با دامنه گسترده‌ای از پیشرانه‌های قابل سفارش در برابر خریداران قرار می‌گیرد (حداقل با پیشرانه‌هایی مشابه ایکس1 که عمدتا راندمان بالایی نسبت به حجم و مصرف سوختشان دارند. برای مثال نمونه X2 xDrive20d با پیشرانه 2/0 لیتری توربودیزل، 400 نیوتن متر گشتاور به شما ارائه می‌کند که برای این جثه عدد خارق‌العاده‌ای است. همچنین نمونه چهار سیلندر 2/0 لیتری بنزینی X2 xDrive20i با توانی معادل 190 اسب بخار، صفر تا صد 7/7 ثانیه‌ای را برای این کراس‌اوور به ارمغان می‌آورد.
معرفی کامل شرکت خودروسازی بی ام دبلیو (BMW) + تاریخچه
منبع : / نویسنده : معید حمیدی
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.