ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ورود مستقیم خودروهای وارداتی ولوو به ایران برای اولین بار

ورود مستقیم خودروهای وارداتی ولوو به ایران برای اولین بارداتیس خودرو به عنوان نماینده انحصاری هیکو آلمان به عنوان تنها نماینده تولید کننده آلمانی خودروهای ولوو در ایران به زودی ستاره های ولوو را با تلفیقی از تکنولوژی آلمان و سوئد روانه بازار خواهد کرد.
امکانات و ویژگی های مختلف شاسی بلند ولوو XC60 را تماشا کنید
آلبوم عکس ولوو اس90 مدل 2018
ولوو به ایران می آید. آن هم بدون واسطه امارات و کشورهای حاشیه خلیج فارس. خبری خوب برای دوستداران خودروهای اروپایی به ویژه ولوو که تا پیش از این مجبور بودند خودروی مورد علاقه شان را از بین خودروهای سفارش امارات و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس خریداری کنند.

حالا ولوو پر توان تر از گذشته به ایران خواهد آمد تا تحولی بزرگ در بازار خودروهای وارداتی ایجاد کند. تحولی که با ایجاد آن خریداران این برند خودروساز دیگر محدود به خودروهای وارد شده توسط امارات و دیگر کشورهای عربی نیستند و خود می توانند مدل، آپشن و حتی تغییرات اساسی تر در بدنه و سیستم فنی خودرویشان را انتخاب کنند و در مدتی کوتاه ولوویی سفارشی تحویل بگیرند.

هیکواسپرتیو آلمان یکی از اصلی ترین شرکت های همکار ولوو است، تا جائیکه به گفته برخی کارشناسان قطعات به کار رفته در ولووهای تولید این شرکت حتی از کیفیتی به مراتب بالاتر از ولووی سوئد نیز برخوردار است و با مشاهده محصولات این کمپانی به خوبی می توان به همزیستی مسالمت آمیز تکنولوژی آلمان و سوئد در کنارهم پی برد.

هیکو اسپرتیو با هدف فتح قله های فروش در خاورمیانه، برای اولین بار در نمایندگی انحصاری خود محصولات متنوعی را توزیع خواهد کرد.ولووv40،s60،s90،xc60 و xc90پنج مدل از خودروهای کمپانی ولوو و هیکو آلمان است که به زودی وارد بازار ایران و خاورمیانه خواهند شد.

کمپانی هیکو اسپرتیو آلمان با 57 نمایندگی فعال در 26 کشور دنیا از جمله استرالیا، چین، ژاپن، روسیه، سوئد، سنگاپور و کره جنوبی مشغول به فعالیت است و حال کمپانی داتیس خودرو به عنوان پنجاه و هشتمین نماینده این کمپانی پر قدرت، کار خود را در منطقه خاورمیانه آغاز خواهد کرد.

شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت
تازه‌ها
اجاره هیلتی، راه حلی مقرون به صرفه و ایده‌آل برای پروژه‌های شما
ارزان ترین دوچرخه ۲۶ بازار (لیست قیمت جدید)
مقایسه ساید بای ساید اسنوا با ایکس ویژن (کدام یخچال بهتر است؟)
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
در انتخاب بهترین تشویقی گربه به چه مواردی توجه کنیم
مقایسه گوشی a54 با a34 (کدام گوشی بهتر است؟)
اندروید باکس چیست و چه مزایایی دارد؟ (راهنمای خرید اندروید باکس)
بهترین پاوربانک 1403 (معرفی 10 مدل پرفروش)
شاهد کاغذی
مشتری مال باخته داتیس خودرو - پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶
سازمان حمایت بر اساس شکایات مردمی از برخی از به اصطلاح وارد کنندگان خودرو که تعهدات خود را انجام ندادند و پول مردم را هم پس نمی دهند اقدام کرده است.امثال داتیس آدرس غلط میدهند که جلوی کار آفرینی شرکت های به اصطلاح وارد کننده را گرفته اند- ولی در واقع مردم نفس راحتی از دست ....برداران خودرویی کشیدند
میلاد فولادی - جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
شرکت ولوو سوئد در سایت رسمی خود- اعلام کرده که هیچ نماینده ای در ایران ندارد- باید در فرهنگ لغات داتیس را مترادف دزد و کلاه بردار و حرام خور ... تعریف کرد


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.