ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت محصولات جدید پژو در ایران / از 60 تا 90 میلیون تومان!

قیمت محصولات جدید پژو در ایران / از 60 تا 90 میلیون تومان!سرمایه‌گذاری پژو در ایران، بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری یک شرکت فرانسوی در صنعت خودروی ایران است و پژو ۲۰۰۸ اولین محصول این سرمایه‌گذاری در ایران محسوب می‌شود.
امکانات پژو 208 جدید نسخه Black را تماشا کنید
نمایش پژو 2008 فیس لیفت مدل 2017 در تهران + قیمت
ژان فیلیپ‌ امنپاراتو، مدیرعامل پژو می‌گوید «ما بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری مشترک را در صنعت خودرو ایران انجام داده ایم نوع فعالیت ما در ایران با گذشته تغییر کرده است و در ایران برای تولید خودروهای جدیدمان سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

ساخت داخل محصولات ما با ۲۰ درصد آغاز می‌شود و به ۷۰ درصد خواهد رسید ما دانش فنی را به قطعه سازان ایرانی انتقال خواهیم داد و سی درصد محصولات تولدی پژو در ایران را صادر خواهیم کرد اولین محصول ما برای بازار ایران پژو ۲۰۰۸ است این محصول به‌ترین محصول فعلی پژو در خط تولید است و ما مطمئن هستیم این خودرو در ایران هم مانند اروپا موفق خواهد بود. محصول بعدی ما پژو ۲۰۸ و پژو ۳۰۱ خواهند بود هر سه محصول ما از یک پلت فرم مشترک استفاده می‌کنند و از یک موتور استفاده خواهند کرد.

این عامل سبب می‌شود سرمایه‌گذاری در ایران برای داخلی سازی هر سه خودرو به دلیل قطعات مشترک راحت تر صورت گیرد. ما باید بر روی قطعه سازان ایرانی کار کنیم درایران قطعه سازان خوب با پتانسیل خوبی وجود دارد ولی باز باید سطح کیفی قطعه سازان ایرانی به سطح استاندارد‌های پژو افزایش یابد.»

هم اکنون تولید پژو ۲۰۰۸ در ایران آغاز شده است و قرار است فروش این خودرو درایران از اردیبهشت ماه آغاز شود.

ایران‌خودرو در شرایطی از اواخر سال گذشته تولید پژو ۲۰۰۸ را به‌عنوان اولین محصول پسابرجامی‌ خود آغاز کرد که هنوز این خودرو به‌‌صورت رسمی‌ رونمایی نشده و پیش‌فروشی نیز برای آن در نظر گرفته نشده است.

این در حالی است که به گفته مدیرعامل ایران‌خودرو، پژو ۲۰۰۸ هم‌اکنون در حال تولید است و این شرکت آمادگی لازم برای رونمایی و عرضه آن را به بازار دارد.‌

هاشم یکه‌زارع در این مورد گفته است: «ما تولید پژو ۲۰۰۸ را از سال گذشته آغاز کرده‌ایم و در حال حاضر نیز آماده‌ایم تا این محصول را برای عرضه به بازار، رونمایی و پیش‌فروش کنیم. به احتمال زیاد پژو ۲۰۰۸ در اردیبهشت‌ماه رونمایی خواهد شد. پژو ۲۰۰۸ اولین محصول مشترک ایران‌خودرو و پژو در قرارداد جدید دو شرکت به‌شمار می‌رود و پس از رونمایی از پژو ۲۰۰۸، آن را در اواخر اردیبهشت‌ماه پیش‌فروش خواهیم کرد.»

گفته‌های مدیرعامل ایران‌خودرو در شرایطی است که پژو ۲۰۰۸ قرار بود در هفته‌های پایانی اسفند سال گذشته رونمایی شود، اما این اتفاق رخ نداد و رونمایی از این محصول جدید به سال جاری موکول شد. گفته می‌شود ۲۰۰۸ احتمالا با قیمت پایه ۹۰ میلیون تومان و داخلی‌سازی حدودا ۲۰ درصدی روانه بازار خواهد شد.

پژو قصد تولید سالانه ۲۰۰ هزار دستگاه از مدل‌های جدید خود را دارد اما یک چالش بزرگ برای این شرکت قیمت محصولاتش است. ابتدا قرار بود قیمت پژو ۲۰۰۸ حدود ۷۰ میلیون تومان باشد اما حالا قیمت این خودرو حدود ۹۰ میلیون تومان اعلام می‌شود. قیمت دو محصول دیگر جدید پژو یعنی ۳۰۱ و ۲۰۸ هم بالای ۶۰ میلیون تومان اعلام شده است با این قیمت‌ها تولید ۲۰۰ هزار دستگاه در سال بسیار سخت بنظر می‌رسد چرا که هم اکنون بیشتر نیاز بازار خودرو ایران به خودروهایی با قیمت زیر ۵۰ میلیون تومان باز می‌گردد.

افزایش سه برابری ارز در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد قدرت خرید مردم ایران را به شدت کاهش داده است و حتی خودرو‌های ارزان بازار اروپا که حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار یورو قیمت دارند هم در بازار ایران گران تمام می‌شوند. از طرفی خودرو سازان ایرانی هم برای برهم نخوردن بازار محصولات چینی در بازار ایران ، قیمت محصولات اروپایی خود را افزایش می‌دهند.

در این باره پیمان کارگر، معاون رنو در خاورمیانه، گفته است شرکت سایپا برای آسیب نزدن به بازار محصولات چینی‌اش قیمت رنو ساندور را ۵ میلیون تومان افزایش داد.

در قرار داد پژو با شرکت ایران خودرو ، شرکت مشترکی با نام ایکاپ با سرمایه مشترک ۵۰ درصد طرف ایرانی و ۵۰ درصد طرف فرانسوی تاسیس شده است.

تولید ۲۰۰ هزار دستگاه شامل ۲۰۸، ۲۰۰۸ و ۳۰۱ در سال از جمله مواردی است که بین طرفین توافق شده و قرار است از این میزان ۳۰ درصد به شبکه فروش پژو صادر شود.

محصولات پژو و سیتروئن تولیدی در ایران با پلتفرمی‌ مشترک ساخته خواهند شد.

این پلتفرم پی اف یک نام دارد. با این پلتفرم محصولات پژو در ایران خودرو و محصولات سیتروئن در سایپا تولید خواهند شد. تولید یک پلت‌فرم برای شش محصول دست گروه پژو سیتروئن را برای سرمایه‌گذاری در ایران باز خواهد کرد، چرا که با سرمایه‌گذاری بروی تولید یک موتور و شاسی جدید می‌تواند شش محصول خود را در ایران تولید کنند.

ژان کریستوف کومار، قائم مقام آفریقا و خاورمیانه پژو سیتروئن درباره محصولات جدید پژو برای بازار ایران گفته است «پلتفرم خودروهای ۳۰۱ و ۲۰۸ حداقل تا ۱۰ سال دیگر در سبد محصولات ما باقی خواهد ماند. ما همچنین این پلت فرمها را ارتقا داده و استانداردهای آنها را به یورو ۶ و یورو ۷ افزایش می‌دهیم.

ما سرمایه‌گذاری هنگفتی در ایران کرده ایم و شاید اولین سرمایه‌گذاری اروپایی در ایران باشیم. ضمن آنکه بیش‌ترین سرمایه‌گذاری را در میان شرکت‌های فرانسوی در ایران انجام داده‌ایم. هدف ما این است که ایران را تبدیل به مرکز تولید در منطقه کنیم. ما این بار بر خلاف گذشته در ایران سرمایه‌گذاری کرده ایم و شریک هستیم. به همین دلیل سودآوری و موفقیت فعالیت‌هایمان در ایران برایمان مهم است. هدف ما در سرمایه‌گذاری مشترک با ایران خودرو، سرمایه‌گذاری به حجم ۴۰۰ میلیون یورو در ایران است بنابراین در طول اجرایی شدن قراردادمان با ایران خودرو ۴۰۰ میلیون یورو در ایران سرمایه‌گذاری خواهد شد.»
منبع : رادیو فردا
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.