ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جدیدترین محصولات کیا و فولکس واگن ویژه نمایشگاه خودروی ژنو و پکن!

جدیدترین محصولات کیا و فولکس واگن ویژه نمایشگاه خودروی ژنو و پکن!با نزدیک شدن به نمایشگاه خودروی پکن و ژنو 2018، دو خودروساز معروف جهان، دست به انتشار تصاویری از خودروهای جدید خود زده اند.

فولکس واگن با انتشار طرح و تصاویری از رونمایی نسل جدید شاسی بلند تورگ (ٖTouareg) در نمایشگاه خودروی پکن خبر داد و کیا هم آمدن مدل جدید هچ‌بک "سید" (Seed) به نمایشگاه ژنو را اعلام کرد.
جدیدترین محصولات کیا و فولکس واگن ویژه نمایشگاه خودروی ژنو و پکن!
فولکس واگن تورگ بیشتر از رقبای خارجی، از سوی رقیبانش در داخل گروه خودروسازی فولکس واگن تحت فشار بوده است. این ماشین از نظر فنی با آئودی Q7 و پورشه کاین (Cayenne) اشتراک زیادی دارد، اما هیچ‌وقت نتوانسته از زیر سایه این دو ماشین خارج شود.

فولکس‌واگن می‌گوید نسل جدید را با امکاناتی تازه، از جمله بزرگترین نمایشگر دیجیتال در بین مدل‌های فولکس‌واگن، مجهز کرده است. طرحی که منتشر شده نشان می‌دهد تورگ جدید از نظر ظاهری از مدل کنونی اسپرت‌تر است و بخش جلوی ماشین هم به فولکس‌واگن تی-راک (T-Roc)، شاسی بلند کوچک جدید فولکس‌واگن، شبیه است.
جدیدترین محصولات کیا و فولکس واگن ویژه نمایشگاه خودروی ژنو و پکن!
سید، بعد از مدل‌های ریو و اسپورتیج، سومین مدل پرفروش کیا در اروپا است و کارخانه کره‌ای امیدوار است با نسل سوم این ماشین خود را به فولکس‌واگن گلف و فورد فوکوس، دو مدل پرفروش در این کلاس،‌ نزدیک‌تر کند.

ماشین با الهام از استینگ‌ری، کوپه چهار در کیا، اسپرت‌تر طراحی شده است. کیا می‌گوید تقاضا برای هچ‌بک‌های سه در رو به کاهش است و به همین دلیل نسل جدید سید را تنها در مدل‌های پنج در و استیشن به بازار عرضه می‌کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.