ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

جدیدترین خودروهای بنز و بی ام و در نمایشگاه ژنو 2018 به نمایش در آمدند

جدیدترین خودروهای بنز و بی ام و در نمایشگاه ژنو 2018 به نمایش در آمدنداز گران‌ترین خودروی جهان گرفته تا ستاره‌های جدید بنز، سری جدید محصولات ب‌ام‌و آلمان و خودروی جدید پرنده تنها بخشی از محصولات جدید نمایشگاه خودرو ژنو هستند. جایی که آلمانی‌ها در آن توفان به پا کردند.
یکی از خاص ترین محصولات بی ام و در ژنو سوئیس به نمایش در آمد
خودروی هیدروژنی و زیبای شرکت هیوندای در نمایشگاه ژنو 2018 را ببینید!
شاسی بلند فوق العاده گران قیمت مرسدس بنز در سوئیس به نمایش در آمد
نمایشگاه خودروی ژنو بزرگ‌ترین نمایشگاه سالانه خودرو است که در آن عمده‌ترین تحولات صنعت خودرو را می‌توان به نظاره نشست. این نمایشگاه از تاریخ ۶ تا ۱۸ مارس بر پا است و دو روز اول آن مختص خبرنگاران است.

در این نمایشگاه شرکت بوگاتی که سریع‌ترین خودروهای جهان را می‌سازد گران‌قیمت‌ترین محصول خود را معرفی کرد.

بوگاتی شیرون اسپرت، گران‌ترین خودروی جهان ، ۳.۶۷ میلیون دلار قیمت دارد. در این خودرو که نمونه بهینه شده شیرون است هندلینگ ۱۰ درصد بهبود پیدا کرده است.

بوگاتی شیرون اسپرت ، ۱۸ کیلوگرم کاهش وزن نسبت به نسخه‌ اصلی دارد. بوگاتی با استفاده از رینگ‌های فیبرکربن در چرخ‌های شیرون اسپرت بخشی از این کاهش را ایجاد کرده است. بسیاری از قطعات در این خودرو هم با کاهش وزن روبرو شده است.

این خودرو از یک موتور ۱۶ سیلندر دبلیو شکل استفاده می‌کند. این موتور ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت دارد.جدیدترین خودروهای بنز و بی ام و در نمایشگاه ژنو 2018 به نمایش در آمدند
در این نمایشگاه مرسدس بنز در کنار معرفی جدید‌ترین محصولات الکتریکی‌اش از سری جدید خودروهای آ ام گ خود رونمایی کرد. سدان AMG GT فعلا در ۳ نسخه معرفی شده است. مدل استاندارد با نام GT۵۳ دارای پیشرانه‌ ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین‌توربو با قدرت ۴۳۵ اسب بخار است. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر این مدل ۴.۵ ثانیه است. این خودرو که از سیستم هوشمند چهار چرخ محرک مرسدس بنز استفاده می‌کند ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر مصرف دارد.

دو مدل‌ دیگر سدان AMG GT، دارای پیشرانه‌ی ۸ سیلندر توئین‌توربو با حجم ۴ لیتر است؛ البته به دلیل قدرت و گشتاور متفاوت، با نام‌های GT۶۳ و GT۶۳ S معرفی شده اند. نسخه‌ AMG GT۶۳، قدرت ۵۸۵ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتن‌متری را تولید می‌کند که شتاب صفر تا ۱۰۰ آن ۳.۴ ثانیه است. نهایت سرعت این مدل، ۳۱۰ کیلومتر و میانگین مصرف سوختش، ۱۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

AMG GT۶۳ S قدرت ۶۳۹ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن‌متری دارد و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر آن ۳.۲ ثانیه است و مصرف سوختش ۱۱.۲ لیتر است.

شرکت ب‌ام‌و هم چندین مدل جدید را در نمایشگاه ژنو معرفی کرد که مهم‌ترین آن ام هشت مفهمومی است. این خودرو قرار است اوج محصولات این شرکت باشد. البته محصولات این سری جدید ب‌ام‌و از سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهند شد.

شرکت ‍پژو در نمایشگاه ژنو محصول جدید ۵۰۸ را رونمایی کرد این اتومبیل که رقیب اصلی محصولاتی مانند رنو تالیسمان و کیا اپتیما است طراحی متفاوتی با محصولات کنونی پژو دارد و انقلابی در محصولات این شرکت محسوب می‌شود. شرکت پژو که زیان ده بود هم اکنون به سود دهی رسیده و موفق شده تا شرکت آلمانی اوپل و شرکت انگلیسی واکسهال را هم تصاحب کند.

یکی دیگر از اتفاقات مهم نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی از مدل جدید جگوار یعنی مدل آی پیس برقی است. مدلی که رقیب اصلی آن تسلا ایکس است.

این محصول از دو موتور برقی با قدرت ۴۰۰ اسب بخار استفاده می‌کند و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر آن ۴.۸ ثانیه است و می‌تواند ۳۹۰ کیلومتر را با یک بار شارژ طی کند. تمام این خصوصیات نزدیک یا برتر از تسلا ایکس است اما این خودرو قیمت بسیار کمتری نسبت به تسلا ایکس دارد و حدود ۷۰ هزار دلار خواهد بود. البته بر خلاف تسلا در این خودرو از سیستم‌های خودران استفاده نشده است. جگوار معتقد است هنوز این سیستم‌ها به بلوغ کافی نرسیده‌اند.

با این وجود برخی شرکت‌ها مانند رنو از خودروهای مفهمومی رونمایی کردند که خودران هستند.
جدیدترین خودروهای بنز و بی ام و در نمایشگاه ژنو 2018 به نمایش در آمدند
رنو EZ-GO یک خودروی الکتریکی خودران و مشترک است که برای رانندگی در شهر و مناطق اطراف آن و نیز برای حمل‌ونقل مسافر طراحی شده است؛ این خودروی خودران قادر به سوار کردن همزمان ۶ مسافر است.

رنوی جدید یک وسیله نقلیه عمومی شهری است که به عنوان بخشی از شهر هوشمند آینده محسوب می‌شود .

این خودروی خودران از طریق یک اپلیکیشن موبایل قابل سفارش است. در اصل می‌توان این محصول را تاکسی‌های اشتراکی آینده دانست که بدون راننده هستند. رنو معتقد است در چند دهه آینده نوع کاربری خودروها در شهرها تغییر خواهد کرد.

شرکت پورشه هم در نمایشگاه ژنو از یک خودروی مفهمومی برقی رونمایی کرد. این خودرو کراس توریسمو نام دارد.

پورشه کراس توریسمو چهار چرخ محرک است و موتورهای الکتریکی آن ۶۰۰ اسب بخار قدرت دارند. این کراس‌اور تمام برقی با بیشترین سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت، برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به کمتر از ۳.۵ ثانیه نیاز دارد؛ با کراس توریسمو در عرض کمتر ار ۱۲ ثانیه، می‌توان از حالت سکون به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

یکی از جالب‌ترین خودروهای به نمایش در آمده در نمایشگاه ژنو یک خودرو پرنده بود. خودرویی که البته برای استفاده از آن باید گواهینامه پرواز داشت. این خودرو Pal-V نام دارد و ساخت یک شرکت هلندی است و قابلیت حمل دو نفر را دارد.

این خودرو که ۶۸۰ کیلوگرم وزن دارد از کربن، تیتانیوم و آلومینیوم ساخته شده است و برای برخاستن از زمین به یک مسیر حرکت ۱۶۵ متری و برای نشستن بر زمین به یک جاده ۳۰ متری نیاز دارد. این محصول در سال ۲۰۱۹ با قیمت ۶۰۰ هزار دلار وارد بازار می‌شود.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.