ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

موفق ترین و پر فروش ترین محصول چری بزودی وارد ایران می شود

موفق ترین و پر فروش ترین محصول چری بزودی وارد ایران می شودنمایشگاه خودروی تهران ، غرفه مدیران خودرو یکی از شلوغ ترین و پر بازدید کننده ترین غرفه ها بود که با وجود برندهای گوناگون ژاپنی-اروپایی و کره ایی نظر بسیار زیادی به سوی یک خودروی چینی جذب شده بود.

برای اولین بار شرکت مدیران خودرو لوکس ترین محصول چری ، یعنی تیگو7 را صرفا جهت نمایش برای عموم مردم در نمایشگاه خودروی تهران قرار داد که این موضوع باعث تعجب بازدیدکنندگان قرار گرفت و همگان با اشتیاق و تعجب به سمت این خودرو می آمدند و مهمترین سوال این بود آیا واقعا این خودرو چینی است؟
آلبوم عکس
CHERY TIGGO 7 :
چری تیگو 7 پرو جدید 2#
فیس لیفت چری تیگو 7 جدید 3#
فیس لیفت چری تیگو 7 جدید 2#
فیس لیفت چری تیگو 7 جدید 1#
تصاویر رونمایی از شاسی بلند چری تیگو 7 در ایران #5
تصاویر رونمایی از شاسی بلند چری تیگو 7 در ایران #4
ادامه
شرکت مدیران خودرو بنا به گفته مدیر عامل این شرکت ( ژانگ گوبین) قصد دارد تا در چند ماه آینده موفق ترین و پر فروش ترین محصول چری را که معرفی کننده سبک جدید طراحی و مهندسی این شرکت میباشد را راهی بازار نماید.

تیگو7 که برند جایزه طراحی از کشور ژاپن میباشد و همچنین چری بیشترین بهره را از تیم مهندسی اروپایی-آمریکایی خود در تولید این محصول برده و به همین علت تیگو7 در بازار پر رقابت چین یکی از موفق ترین خودروهای شاسی بلند بوده و به فروش ماهانه بیش از 10000 دستگاه دست یافته است.

تیگو7 دارای لیست بلند بالایی از تجهیزات ایمنی مانند انواع سیستمهای پایداری و ایربگ های جانبی و پرده ایی در کنار امکانات رفاهی چون دوربین 360 و سقف پانامرا میباشد و احتمالا بر طبق پیش بینی ها این محصول در محدوده قیمت 130تا 140 میلیون تومان قرار خواهد گرفت.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.