ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

آزادی رانندگی زنان در عربستان، رقابت شدید فولکس واگن، فورد و نیسان را استارت زد

آزادی رانندگی زنان در عربستان، رقابت شدید فولکس واگن، فورد و نیسان را استارت زدشماری از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های خودرو در جهان در پی برداشته شدن ممنوعیت رانندگی برای زنان عربستان، مستقیما برای زنان این کشور تبلیغ می‌کنند.

ملک سلمان ، پادشاه عربستان ممنوعیت رانندگی زنان این کشور را رسما لغو کرده اما زنان این کشور از سال آینده امکان رانندگی می‌یابند.

این اقدام به معنای ایجاد بازار جدید بالقوه برای چندین میلیون خریدار بسیار ثروتمند خودرو در عربستان است.

کمپانی‌های فولکس واگن، فورد و نیسان از جمله تولیدکنندگان بزرگ خودرو هستند که با استفاده از توییتر تبلیغ تولیدات خود را برای زنان سعودی آغاز کرده‌اند.آزادی رانندگی زنان در عربستان، رقابت شدید فولکس واگن، فورد و نیسان را استارت زد
به گفته شبکه خبری بلومبرگ، بزرگترین فروشندگان خودرو در عربستان تویوتا و هیوندای هستند. اتومبیل‌های اسپورت کمپانی هیوندای محبوبیت زیادی در این کشور دارد.

از جمعیت ۲۹ میلیونی عربستان حدود ۲۰ میلیون آن شهروند این کشور هستند.

درآمد این کشور به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده نفت جهان به معنای این است که برخی از ثروتمندترین مردم جهان در عربستان زندگی می‌کنند.

تغییر قانون ممنوعیت رانندگی زنان تهدیدی برای حدود ۸۰۰ هزار راننده خارجی در این کشور بشمار می‌رود. این افراد به عنوان راننده زنان در عربستان به کار مشغول هستند.
آزادی رانندگی زنان در عربستان، رقابت شدید فولکس واگن، فورد و نیسان را استارت زد
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.