ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی کامل هوندا آکورد 2018 از مشخصات فنی تا ویدیو و گالری عکس

معرفی کامل هوندا آکورد 2018 از مشخصات فنی تا ویدیو و گالری عکسهوندا آکورد با معرفی مدل 2018 به دهمین نسل خود می‌رسد. این نسل از آکورد ظاهری متحول شده، موتورهای مورد بازبینی قرار گرفته و تکنولوژی‌های فراوانی دارد. استفاده از یک پلتفرم آلومینیومی قدرتمندتر هم باعث کاهش وزن آکورد 2018 نسبت به مدل فعلی شده است. همچنین نسخه کوپه برای آکورد جدید عرضه نخواهد شد.
هوندا آکورد 2018 به ویژه در مدل تورینگ با چراغ‌های LED به محصولات آکورا بیشتر شبیه شده است. فاصله محوری نسل جدید این سدان ژاپنی نسبت به قبل، 55 میلی‌متر بیشتر شده اما طول کلی آن 10 میلی‌متر کاهش پیدا کرده است. علاوه بر این، به دلیل افزایش 10 میلی‌متری عرض و کاهش 15 میلی‌متری ارتفاع، استایل نسل جدید آکورد اسپورت‌تر از نسل‌های قبلی آن شده است. وزن خودرو نیز به لطف استفاده از آلومینیوم و فولاد با مقاومت بسیار بالا در شاسی، بین 50 تا 80 کیلوگرم بسته به هر تیپ، سبک‌تر شده است.

هوندا موتور 6 سیلندر را از موتورهای موجود برای آکورد حذف کرده و موتور 4 سیلندر توربو را جایگزین آن کرده است. علت این اتفاق هم روی برگرداندن مشتریان از موتورهای 6 سیلندر برای سدان‌های متوسط است. رقبای آکورد در بازارهای جهانی تویوتا کمری، فورد فیوژن، شورولت مالیبو، کیا اپتیما و هیوندای سوناتا هستند که به جز مدل‌های آمریکایی، مابقی آنها در کشور ما هم حضور دارند.
آلبوم عکس
HONDA ACCORD 2018 :
هوندا آکورد 2018 #23
هوندا آکورد 2018 #22
هوندا آکورد 2018 #21
هوندا آکورد 2018 #20
تصاویر هوندا آکورد مدل 2018 #11
تصاویر هوندا آکورد مدل 2018 #10
ادامه
هوندا آکورد 2018 را می‌توان یک خانه تکنولوژی دانست. پکیج سنسورهای استاندارد هوندا برای آن عرضه شده و این بدان معناست که همه خریداران از ویژگی‌هایی چون ترمز جلوگیری از برخورد، هشدار خروج از بین خطوط، و کروز کنترل تطبیق پذیر بهره خواهند برد. صفحه آمپر خودرو تماما دیجیتالی و 7 اینچی است و یک نمایشگر 8 اینچی هم برای سیستم اطلاعات و سرگرمی در نظر گرفته شده است اما خوشبختانه کلیدهای فیزیکی به طور کامل حذف نشده‌اند و وجود کلیدهای کنترل کننده یکی از نکات مثبت آکورد 2018 است. همچنین نسخه تورینگ، نمایشگر 6 اینچی هدآپ دارد و در کنار آن، ویژگی‌‌های دیگری چون سیستم تعلیق تطبیق پذیر و چراغ‌های LED برای این نسخه ارائه شده است.

اما انبوه تکنولوژی در آکورد جدید به ترمزهای جلوگیری از برخورد و هشدار خروج از خط محدود نمی‌شود. سیستم HondaLink، ویژگی‌هایی چون دستیار اضطراری کنار مسیر، استارت بدون کلید خودرو، پیگیری مکان خودروی دزدیده شده و امکانات دیگری را در اختیار راننده قرار می‌دهد. ارتباطاتی چون بلوتوث، اینترنت 4G، وای فای و مطابقت با اپل کار پلی و اندروید اتو انتظارات بیشتر کاربران را پوشش می‌دهد. به علاوه سیستم صوتی در نظر گرفته شده برای آکورد در تریم‌های مختلف، متفاوت است و در تریم‌های بالاتر، سطح بالایی از قدرت را ارائه می‌دهد.

اما هوندا برای موتورهای آکورد کاملا تجدید نظر کرده است. مدل پایه آکورد 2018 از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو بهره می‌برد که قدرت راضی کننده 192 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن متر را تحویل راننده می‌دهد. برای مقایسه باید بگوییم که موتور 2.4 لیتری موجود در نسخه پایه مدل فعلی 185 اسب بخار قدرت و 245 نیوتن متر گشتاور دارد. جعبه دنده خودکار CVT وظیفه انتقال نیرو را بر عهده دارد اما جعبه دنده 6 سرعته دستی هم برای تریم اسپرت قابل انتخاب است.

برای این سدان متوسط یک موتور 2.0 لیتری توربو هم در دسترس است که 4 سیلندر، 252 اسب بخار قدرت 370 نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور جایگزین موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر حاضر در نسخه فعلی آکورد شده که آن هم 278 اسب بخار قدرت و 342 نیوتن متر گشتاور دارد. جعبه دنده این نسخه قدرتمند 2.0 لیتر از نوع 10 سرعته خودکار است اما مانند نسخه پایه، در تریم اسپرت جعبه دنده 6 سرعته دستی هم عرضه می‌شود.

هوندا سخنی از مشخصات فنی مدل هیبریدی به میان نیاورده اما می‌دانیم که یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر به همراه دو موتور الکتریکی وظیفه قدرت بخشی به آن را بر عهده خواهند داشت. جزئیات آن به زودی از سوی کمپانی ژاپنی اعلام خواهد شد.

هوندا آکورد 2018 از پاییز در بازارهای جهانی عرضه می‌شود و هنوز قیمتی برای این خودرو اعلام نشده است اما مدل 2017 این خودرو در بازار آمریکا 22,455 دلار /1,504,485,000 تومان (قیمت تبدیل شده) قیمت دارد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.