ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

باج‌افزار خطرناک واناکرای باعث تعطیلی کارخانه هوندا در توکیو شد!

باج‌افزار خطرناک واناکرای باعث تعطیلی کارخانه هوندا در توکیو شد!فعالیت کارخانه خودروسازی هوندا که Sayama نام دارد و در نزدیکی توکیو واقع شده است به دلیل کشف باج‌افزار "واناکرای / WannaCry " برای یک روز کامل متوقف شد.

بنا بر گزارش‌ها، این شرکت خودروسازی، فعالیت کارخانه خود که در شمال غرب توکیو قرار دارد را متوقف کرده است. این کارخانه مدل‌هایی شامل "آکورد سدان" و "آدسی مینی ون" را تولید می‌کند و خروجی آن، روزانه 1000 دستگاه خودرو است.باج‌افزار خطرناک واناکرای باعث تعطیلی کارخانه هوندا در توکیو شد!
مقامات شرکت هوندا روز یکشنبه دریافتند این ویروس، شبکه‌های اینترنتی این شرکت در ژاپن، آمریکا، اروپا، چین و دیگر کشورها را آلوده کرده است. این در حالی است که در اواسط ماه مِه که این باج افزار به طور ناگهانی در سطح جهان منتشر شد، این شرکت تلاش کرد تدابیر امنیت سایبری خود را افزایش دهد.

سخنگوی هوندا اعلام کرد تولیدات این شرکت خودروسازی در دیگر کارخانه‌های آن بدون تغییر باقی مانده است و روز سه‌شنبه، کارخانه‌ای که به طور موقت تعطیل شده بود، فعالیت خود را از سر گرفته است.

در ماه‌های گذشته، سرعت انتشار باج‌‎افزار واناکرای که بیش از 200 هزار رایانه در بیش از 150 کشور در جهان را تحت تاثیر قرارداد، کاهش یافته است. با این‌حال، کارشناسان امنیت مجازی هشدار داده اند ممکن است در آینده نسخه‌های جدید این ویروس منتشر شود.
منبع : autonews.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.