ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

غیبت لوکس ترین برندهای خودروسازی در نمایشگاه پاریس 2018 / از ولوو تا ایفینیتی

غیبت لوکس ترین برندهای خودروسازی در نمایشگاه پاریس 2018 / از ولوو تا ایفینیتیروند کسادی نمایشگاه‌های خودرو از آمریکا به اروپا رسید و فولکس‌واگن اعلام کرد پاییز امسال در نمایشگاه پاریس شرکت نمی‌کند.

حضور فولکس‌واگن در نمایشگاه بعدی پاریس هم نامشخص است. ژان کلود ژیرو، مدیر شرکت برگزارکننده نمایشگاه پاریس می‌گوید فولکس‌واگن فقط امسال غایب است و برای اجاره غرفه در سال ۲۰۲۰ توافق شده است. اما فولکس‌واگن در اطلاعیه خود گفته تصمیمش برای بازگشت به پاریس در سال ۲۰۲۰ را به موقع اعلام خواهد کرد.
معرفی کامل شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان (VW)

پیش از این فورد، اُپل، ایفینیتی، مزدا و ولوو اعلام کرده بودند که در نمایشگاه پاریس شرکت نمی‌کنند.

در هفته‌های گذشته غیبت خودروسازان بزرگ در نمایشگاه سال آینده دیترویت خبرساز شد و مرسدس-بنز، آئودی و ب ام و اعلام کردند در نمایشگاه بعدی غایب خواهند بود.

تصمیم فولکس‌واگن در راستای صرفه‌جویی در هزینه‌های بازاریابی ارزیابی شده است. تقلب در آزمایش میزان آلودگی موتورهای دیزل میلیاردها دلار هزینه اضافه بر فولکس‌واگن تحمیل کرده و کارخانه آلمانی برای جبران این هزینه ناچار شده در برنامه‌های تبلیغاتی خود صرفه‌جویی کند.

فراهم آمدن فرصت‌های بهتر و ارزان‌تر برای ارتباط با مشتریان باعث از بین رفتن رونق نمایشگاه‌های خودرو شده است. هم‌زمان تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه‌های خودرو هم رو به کاهش است.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.