ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

فولکس‌واگن اینترسپتور / نسل آینده خودروهای پلیس!

فولکس‌واگن اینترسپتور / نسل آینده خودروهای پلیس!بسیاری از شهرهای جهان نیروهای پلیس خود را با ابرخودروها و SUV های کاربردی و قدرتمند تبلیغ می‌کنند.اما واقعیت این است که شهرها برای گشت‌زنی در فضای داخلی خود نیازی به این هزینه‌کردهای زیاد و خودروهای سوپرلوکس ندارند.فولکس‌واگن اینترسپتور / نسل آینده خودروهای پلیس!
خودروهای گران، لوکس و مرفه نیاز نیروهای پلیس در فضای شهری نیستند، و آنچه پلیس‌ها به عنوان وسیله حمل و نقل به آن نیاز دارند، خودروهایی امن، قابل‌اعتماد، و مانورپذیر است.

فابیو مارتین یک طراح صنعتی در طول دوره تحصیل خود مصاحبه‌های زیادی را با اعضای پلیس لیسبون انجام داد تا سطح توقعات آنها را از یک اتومبیل پلیس شهری دریابد. تحقیقات و بررسی‌های این طراح به تولد فولکس‌واگن اینترسپتور منجر شد.
فولکس‌واگن اینترسپتور / نسل آینده خودروهای پلیس!
این خودرو چهار درب در ارتفاعی بالا حرکت می‌کند، پلت‌فرم و شکل کلی آن با الهام از خودروی مفهومی و الکتریکی I.D طراحی شده است. این خودرو تمام نیازهای پلیس مانند چراغ‌ گردان و دوربین‌های ویژه مجهز است.

دوربین‌های موجود در این اتومبیل پلیس بخش زیادی از محوطه خودرو را در حین حرکت یا حالت توقف رصد می‌کنند.

در این مدل مفهومی پلیس فولکس‌واگن، همچنین شاهد استفاده از موتورهای کوچک الکتریکی در میان چرخ‌ها هستیم. بنابراین این خودروی ویژه می‌تواند رقیب و جایگزین مناسبی برای مدل‌های I3s بی‌ام‌و باشد . بی‌ام‌و I3s اینک به عنوان یک اتومبیل پاک و الکتریکی توسط نیروهای پلیس در برخی از شهرهای اروپایی مورد استفاده قرار گرفته است.
فولکس‌واگن اینترسپتور / نسل آینده خودروهای پلیس!فولکس‌واگن اینترسپتور / نسل آینده خودروهای پلیس!فولکس‌واگن اینترسپتور / نسل آینده خودروهای پلیس!فولکس‌واگن اینترسپتور / نسل آینده خودروهای پلیس!فولکس‌واگن اینترسپتور / نسل آینده خودروهای پلیس!فولکس‌واگن اینترسپتور / نسل آینده خودروهای پلیس!
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.