ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رونمایی از خودرهای لوکس وین‌فست مالزی در نمایشگاه خودروی پاریس

رونمایی از خودرهای لوکس وین‌فست مالزی در نمایشگاه خودروی پاریسامسال نمایشگاه خودروی پاریس میزبان یک خودروساز ویتنامی خواهد بود. شرکت وین‌فست (Vinfast) قرار است یک شاسی‌بلند و یک سواری که آماده تولید است را در این نمایشگاه رونمایی کند.
جزییات زیادی درباره این ماشین‌ها منتشر نشده است. تنها گفته شده مدل شاسی‌بلند در ابعاد ب‌ام‌و X5 و مدل سواری در ابعاد آئودی A6 است. هر دو ماشین را استودیو طراحی ایتالیایی پینین‌فارینا طراحی کرده است و وین‌فست می‌گوید در ساخت ماشین از فن‌آوری آلمانی استفاده شده است.
سواری وین‌فست
وین‌فست بخشی از گروه صنعتی وین‌گروپ است که یکی از مدیران سابق جنرال موتورز مدیریتش را برعهده دارد. این شرکت بهار امسال کارخانه و شبکه نمایندگی جنرال موتورز در ویتنام را خرید و همزمان در حال ساخت کارخانه‌ای بزرگ در شمال ویتنام است.
وین‌فست می‌خواهد ماشین‌هایش را اواخر سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه کند. برنامه تولید ابتدا بین صد تا دویست هزار دستگاه در سال خواهد بود و قرار است تا سال ۲۰۲۵ به ۵۰۰ هزار دستگاه برسد.

بعد از عرضه این شاسی‌بلند و سدان، قرار است دو مدل کوچک تولید شود. این مدلها توسط ایتال‌دیزاین، یک استودیوی ایتالیایی دیگر طراحی خواهد شد.

در سال ۲۰۱۷ در ویتنام نزدیک به ۲۷۳ هزار دستگاه خودرو فروخته شد. کیا با در اختیار داشتن ۲۶ درصد، بیشترین سهم را از بازار دارد.
منبع : cnet.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.