ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پورشه جذاب ترین برند خودروسازی سال 2017 آمریکا لقب گرفت

پورشه جذاب ترین برند خودروسازی سال 2017 آمریکا لقب گرفتمطالعات موسسه جی‌دی‌پاور آمریکا نشان می‌دهد که برند پورشه، محبوب‌ترین برند خودروساز در میان مردم این کشور است. در این رتبه‌بندی جنسیس هیوندای، بی‌ام‌و و آئودی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

موسسه طراحی، تولید و عملکرد خودروهای آمریکا J.D. Power، در یک مطالعه سالانه جذاب‌ترین برندهای خودرو در سال ۲۰۱۷ را برای مشتریان آمریکایی معرفی کرده است. پورشه در سیزدهمین سال متوالی در این مطالعه سالانه، بالاترین رتبه را کسب کرد. این مطالعه، ارزیابی رضایت صاحبان خودروهای جدید از طراحی، تولید و عملکرد وسایل نقلیه جدید خود را پس از ۹۰ روز مالکیت بررسی می‌کند.

جی.دی.پاور می‌گوید، به طور کلی علاقه صاحبان خودرو به وسایل نقلیه جدید بیشتر از همیشه شده است، که نشان‌دهنده افزایش ۹ درصدی شاخص محبوبیت خودروها نسبت به سال گذشته است. امسال، شاخص میانگین صنعت به ۸۱۰ امتیاز در یک مقیاس ۱۰۰۰ امتیازی افزایش یافت. این مطالعه که اکنون در آستانه ۲۲ سالگی قرار دارد، بر اساس پاسخ‌هایی است که از فوریه تا مه ۲۰۱۷ جمع‌آوری شده است.پورشه جذاب ترین برند خودروسازی سال 2017 آمریکا لقب گرفت
پورشه (Porsche) شرکت هلدینگ خودروسازی آلمانی است، که در سال ۱۹۳۱ توسط فردیناند پورشه تأسیس شد. تمرکز این شرکت عموماً بر طراحی و ساخت خودروهای اسپورت و خودروهای لوکس معطوف می‌باشد. دفتر مرکزی و کارخانه تولیدی اصلی شرکت پورشه در شهر اشتوتگارت، بادن-وورتمبرگ قرار دارند.

در ماه ژوئیهٔ ۲۰۱۲ گروه فولکس‌واگن، اقدام به خریداری.٪١٠٠ درصد از سهام شرکت پورشه هولدینگ نمود، که از شرکت‌های زیرمجموعه کمپانی پورشه است و مدیریت بخش فروش خودروهای پورشه را برعهده دارد. پیش‌تر در دسامبر ۲۰۰۹ گروه فولکس‌واگن ۴۹٫۹ درصد از سهام کمپانی اصلی پورشه را نیز خریداری کرده بود.

از سوی دیگر شرکت پورشه اس‌ای با در اختیار داشتن ۵۰٫۰۷٪ درصد از سهام گروه فولکس‌واگن، به‌عنوان بزرگترین سهام‌دار این گروه شناخته می‌شود. خانواده پورشه و خانواده پیک بطور مشترک، با در اختیار داشتن ۵۰٫۰۱ درصد از سهام شرکت خودروسازی پورشه، مالک اصلی آن به‌شمار می‌آیند. بخشی از سهام شرکت پورشه نیز، در بازار بورس فرانکفورت معامله می‌شود.
منبع : motor1.com
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.