ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

هجوم خودروسازان مشهور به بازار تاکسی‌رانی / از تویوتا تا فولکس واگن

هجوم خودروسازان مشهور به بازار تاکسی‌رانی / از تویوتا تا فولکس واگنتویوتا با یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در یک شرکت خدمات تاکسی‌رانی در سنگاپور به گروه خودروسازانی پیوست که برای کسب درآمد به دنبال راه‌هایی به جز ساخت خودرو هستند.

خودروسازان پیش‌بینی می‌کنند با آمدن شرکت‌هایی که مسافران را از طریق تلفن‌ همراه به رانندگان وصل می‌کنند، رفته‌رفته تقاضا برای ماشین شخصی کاهش خواهد یافت و در نتیجه فروش خودروسازان کمتر می‌شود.

برای جبران این کاهش فروش، شرکت‌های خودروسازی در حال سرمایه‌گذاری در خدمات تاکسی‌رانی هستند تا از این طریق از محصولات خود درآمد کسب کنند. آنها یا شرکت‌های تاکسی‌رانی خود را به راه انداخته‌اند یا در شرکت‌های موجود سرمایه‌گذاری می‌کنند.

فولکس‌واگن پس از ارتباط با شرکت تاکسی‌رانی گت (Gett) تصمیم گرفته است شرکت مستقلی به نام مویا (MOIA) تاسیس کند. جنرال موتورز هم ورود به بازار خدمات مسافربری را با همکاری با شرکت لیفت (Lyft) که رقیب اوبر در آمریکا است آغاز کرد اما حالا به نظر می‌رسد قصد دارد فعالیتش را به طور مستقل و از طریق زیرمجموعه تازه‌اش به نام کروز دنبال کند.هجوم خودروسازان مشهور به بازار تاکسی‌رانی / از تویوتا تا فولکس واگن
گرب (Grab)، شرکتی که تویوتا در آن سرمایه‌گذاری می‌کند بزرگترین شرکت خدمات تاکسی‌رانی در آسیای جنوب شرقی است. گرب می‌گوید اپلیکیشن این شرکت روی بیش از صد میلیون تلفن همراه نصب شده و هر روز شش میلیون بار از آن استفاده می‌شود.

یک میلیارد دلاری که تویوتا به گرب می‌دهد، بالاترین رقمی است که تاکنون یک خودروساز در یک شرکت خدمات تاکسی‌رانی سرمایه‌گذاری می‌کند. تویوتا پیش از این در شرکت‌های اوبر و دی‌دی در چین که خدماتی مشابه را ارائه می‌دهند سرمایه‌گذاری کرده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.