ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

بزرگترین خودروساز جهان در سال 2017 / رقابت شدید رنو-نیسان-میتسوبیشی با فولکس‌واگن؟

بزرگترین خودروساز جهان در سال 2017 / رقابت شدید رنو-نیسان-میتسوبیشی با فولکس‌واگن؟هم‌زمان با انتشار آمار تولید و فروش خودروسازان در سال ۲۰۱۷، عنوان بزرگترین خودروساز جهان بحث‌انگیز شده است. در حالی که نگاه‌ها به رقابت دو گروه خودروسازی تویوتا و فولکس‌واگن بود، برخی از رسانه‌ها اعلام کردند که عنوان بزرگترین خودروساز سال ۲۰۱۷ برازنده گروه خودروسازی رنو-نیسان-میتسوبیشی است.

میتسوبیشی در سال ۲۰۱۶ به گروه خودروسازی رنو-نیسان پیوست. این گروه که شامل ده مارک از جمله داچیا، داتسون، اینفینیتی و رنو-سامسونگ است در سال ۲۰۱۷ ده میلیون و ۶۱۰ هزار دستگاه ماشین سواری و باری سبک تولید کرد.

هم‌زمان بسیاری با اشاره به آمار اعلام شده توسط گروه فولکس‌واگن، این خودروساز را با ده میلیون ۷۴۰ هزار دستگاه بزرگترین خودروساز جهان در سال ۲۰۱۷ می‌دانند.

‌کسانی که خودروساز فرانسوی-ژاپنی را در صدر قرار می‌دهند می‌گویند برای مصرف کننده عادی، آمار خودروهای سواری معنی‌دار است و خودروهای کاری سنگین نظیر اتوبوس و کامیون نباید شامل آمار باشد. به این ترتیب با کسر آنها رنو-نیسان-میتسوبیشی از رقیب آلمانی‌اش بالاتر می‌رود. مخالفان اما می‌گویند در نظر گرفتن تعریف‌های متفاوت و عدم دسترسی به جزییات آمار برخی خودروسازان تنها باعث پیچیده‌تر شدن رده‌بندی می‌شود.

سازمان بین‌المللی تولیدکنندگان وسایل نقلیه موتوری، که از مراجع معتبر صنعت خودرو است هنوز آمار تولید خودروسازان را در سال ۲۰۱۷ منتشر نکرده است. این موسسه، وانت، اتوبوس و مینی‌بوس و خودروهای کاری سبک را در آمار خود در نظر می‌گیرد.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.