ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی سوپر ماشین NIO EP9، سریع‌ترین خودروی برقی نوربرگرینگ

معرفی سوپر ماشین NIO EP9، سریع‌ترین خودروی برقی نوربرگرینگخودرو الکتریکی Nio EP9 در پیست نوربرگرینگ توانسته ظرف ۶:۴۵٫۹۰ (بخوانید شش دقیقه و ۴۵ ثانیه و ۹۰۰ هزارم ثانیه) دور پیست نوربرگرینگ بزند. این خودرو مجوز عبور و مرور در خیابان‌ها را دارد. پیش از این، رکورد تایم‌گیری پیست نوربرگرینگ برای خودرویی که مجاز به استفاده در شهر بود، در دست خودرو Radical SR8 LM بوده که در سال ۲۰۰۹، زمان ۶:۴۸٫۲۸ را ثبت کرد.

این رکورد 6 ثانیه سریع تر از لامبورگینی اوراکان بروز شده و 2 ثانیه سریعتر از Radical SR8 LM است. از سویی دیگر، رکورد جدید EP9 نسبت به زمانی که قبلا توسط این خودرو ثبت شده بود، ۱۹.۲۲ ثانیه بهتر شده است که عزم جدی برند NIO برای حضوری قدرتمند در جمع سازندگان ابرخودرو را نشان می‌دهد.معرفی سوپر ماشین NIO EP9، سریعترین خودروی برقی نوربرگرینگ
تاکنون فقط شش دستگاه از سوپرماشین خودروی NIO EP9 برای سرمایه‌گذاران NEXT EV تولید شده است؛ اما این شرکت تصمیم دارد ۱۰ دستگاه NIO EP9 با قیمتی در حدود ۱.۴۸ میلیون دلار /99,160,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) برای فروش آماده کند.

مدل EP9، یک سوپراسپرت برقی دو سرنشینه است که از ۴ موتور برقی با توان کلی ۱۳۶۰ اسب‌بخار بهره می‌برد. این خودرو قادر است ظرف ۲٫۷ ثانیه از حال سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. حداکثر سرعت این اتومبیل برقی، ۱۹۵ مایل بر ساعت (حدود ۳۱۴ کیلومتر بر ساعت) ذکر شده است.
معرفی سوپر ماشین NIO EP9، سریعترین خودروی برقی نوربرگرینگ
در شهریورماه سال ۱۳۹۲، ابرخودروی پورشه 918 اسپایدر توانست بهترین رکورد تاریخ نوربرگ‌رینگ در زمان خود را ثبت کند. هرچند این رکورد حدود ۴ سال بعد توسط پرفورمانته شکسته شد؛ اما به دلیل استفاده‌ی پورشه از پیشرانه‌ی هیبریدی، برای صنعت خودروی جهان اهمیت بسیار زیادی داشت. مدل 918 با قدرت ۸۷۵ اسب بخار و گشتاور ۱۲۸۰ نیوتن‌متر، به دنیا نشان داد برای سریع بودن در پیست، می‌توان از کمک موتورهای الکتریکی استفاده کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.