ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

استون مارتین DB11 Volante رسماً رونمایی شد

استون مارتین DB11 Volante رسماً رونمایی شدبه آخرین تحول استون مارتین به عنوان نماد خودروهای کروک اسپورت GT سلام کنید ، زیرا این خودروها قرار است نقش پررنگی را در بازار کروک‌های جهان بازی کند.

این مدل جدید از DB11 تقریبا از همان ساختار و پلت‌فرم جدید و آلومینیومی بهره می‌برد که در سال گذشته روی مدل‌های کوپه این خودرو شاهدش بودیم. ساختار جدید بدنه در خودرو، آن را سبک و در عین حال مستحکم‌تر از نسل‌های قبلی یا DB9 کرده است. خودروهای جدید 26 کیلوگرم کمتر از DB9 ولانته وزن دازند.

همچنین خودرو به یک موتور 4 لیتری توئین توربوی V8 و 503 اسب بخاری مجهز است. این موتور با یک سامانه انتقال قدرت خودکار 8 سرعته در هماهنگی کامل است.

در این خودرو فرمان الکتریکی قابلیت تنظیم طول و ارتفاع و حرکت بهتر را برای شما فراهم می‌آورد. در واقع می‌توان گفت شما با فرمان خوش دستی روبه رو خواهید بود. از طرفی سامانه دیفرانسیل لغزش محدود نیز هندلینگ شما در حین حرکت را بهبود می بخشد.

برخی از ویژگی‌های رفاهی درون خودرو مانند سیستم-گرمایی-فرمان یا صندلی‌‌های امنیتی کودکان خیال شما را از رانندگی بدون سقف راحت خواهد کرد.
آلبوم عکس
2018 ASTON MARTIN DB11 VOLANTE :
2018 Aston Martin DB11 Volante #14
2018 Aston Martin DB11 Volante #13
2018 Aston Martin DB11 Volante #12
2018 Aston Martin DB11 Volante #12
2018 Aston Martin DB11 Volante #11
2018 Aston Martin DB11 Volante #9
ادامه
سقف قابل حرکت در این خودرو از جنس همان پارچه‌های سنتی است و در 15 ثانیه باز و بسته خواهد شد. کاربر می تواند با سرعت 48 کیلومتر در ساعت و با وجود وزش باد با همین سرعت سقف را باز و بسته کند.

اگر فکر می‌کنید سقف سنتی و پارچه‌ای این خودرو چندان ایزوله و عایق نیست، باید خیالتان را از این موضوع راحت کنیم. استونی‌ها ادعا کرده‌اند سقف 8 لایه‌شان به آخرین فناوری‌های آکوستیک مجهز است.

خودرو در مدار قطب شمال و دره مرگ در گرمترین صحرای آمریکا با سقف آزمایش شده تا میزان حفظ حرارتش را اثبات کند.

عملکرد موتور بسیار قوی است و می تواند در 4.4 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر دست یابد. خودرو در 8.8 ثانیه به سرعت صفر تا 160 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و می‌تواند با بیشینه سرعت 300 کیلومتر بر ساعت به حرکت خود ادامه دهد.

اگر خواهان ظاهر یا استایل بهتری برای خودرو هستید، سقف می‌تواند در رنگ‌های مشکی، خاکستری یا قرمز ارائه شود. صندلی‌ها نیز می‌توانند کربن یا چوب را در ساختار خود جای دهند.

اگر چشمانتان این خودرو را گرفته، تقریبا باید 159 هزار و 900 پوند /14,445,784,000 تومان (قیمت تبدیل شده) را برای گزینه‌های بدون آپشن کنار بگذارید و تا سال نوی میلادی انتظارش را بکشید.
منبع : topgear.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.