پرفروش ترین خودروی صندوقدار و لوکس بازار آمریکا
کمپانی تسلا با برخی چالشها در مسیر بلندپروازیهای خود روبرو بوده اما یکچیز قطعی است: این شرکت خودروهای لوکس زیادی را به فروش میرساند.11 میلیارد دلار سفارش خرید خودروی تسلا 3 در عرض 36 ساعت
شرکت تسلا کامیون برقی و خودران تولید می کند
فروش تسلا مدل S در آمریکا در 3 ماههی سوم سال نسبت به مدت مشابه سال قبل 59 درصد افزایش یافته که آمار قابل توجهی است. تسلا هماکنون میگوید که تقریباً یکسوم فروش این سگمنت را در اختیار دارد. نزدیکترین رقبای این شرکت بامو سری 7 جدید و مرسدس بنز S کلاس هستند.
در بازار شاسی بلندهای لوکس تسلا میگوید که مدل X جدید به خانهی 5428 آمریکایی راه یافته که همین میزان فروش 6 درصد سهم بازار در سهماههی سوم سال را به تسلا اختصاص میدهد. طبق گفتههای تسلا، مدل X از نظر فروش رقبایی چون پورشه و لندروور را پشت سر گذاشته اما دنباله روی 7 شاسیبلند دیگر از ساختههای مرسدس بنز، بامو، کادیلاک، ولوو، آئودی و لکسوس است.
Kenn Sparks سخنگوی بامو از ارائهی پاسخ مستقیم دربارهی دادههای تسلا خودداری کرده اما گفته است:
میزان فروش برخی رقبا نشان میدهد که خودروهای الکتریکی در حال پیشرفت بوده و محبوبیت بیشتری را به دست میآورند. این امر در نهایت برای همهی ما خوب است.
اما سخنگوی مرسدس بنز پاسخی به سؤال پرسیده شده نداد.
مدیرعامل تسلا ایلان ماسک از کارکنان این شرکت خواسته تا از هزینهها بکاهند و به منظور فروش بالا و به دست آوردن سود بیشتر تلاش حداکثری کنند. تسلا در تلاش است تا شرکت Solarcity را به دست آورد و آن را برای عرضهی سدان ارزانقیمت مدل 3 در سال آینده مهیا نماید.
تعداد فروش این دو کلاس خودروهای لوکس در مقایسه با فروش 17 میلیون دستگاهی خودروی سواری و تراک در آمریکا کوچک است. تسلا امید دارد که موفقیت مدل S را با مدل 3 (با بهای 35 هزار دلاری) تکرار نماید.
تسلا مدل 3 یکی از در دسترس ترین خودروها در کلاس لوکسهای پایه خواهد بود و اگر ایلان ماسک به پیشبینی ساخت 500 هزار تسلا تا سال 2018 دست یابد این شرکت میتواند خود را در صدر کلاس خودروهای لوکس بیابد؛ اما این آرزو و هدفی بزرگ است.
در بازار شاسی بلندهای لوکس تسلا میگوید که مدل X جدید به خانهی 5428 آمریکایی راه یافته که همین میزان فروش 6 درصد سهم بازار در سهماههی سوم سال را به تسلا اختصاص میدهد. طبق گفتههای تسلا، مدل X از نظر فروش رقبایی چون پورشه و لندروور را پشت سر گذاشته اما دنباله روی 7 شاسیبلند دیگر از ساختههای مرسدس بنز، بامو، کادیلاک، ولوو، آئودی و لکسوس است.
Kenn Sparks سخنگوی بامو از ارائهی پاسخ مستقیم دربارهی دادههای تسلا خودداری کرده اما گفته است:
میزان فروش برخی رقبا نشان میدهد که خودروهای الکتریکی در حال پیشرفت بوده و محبوبیت بیشتری را به دست میآورند. این امر در نهایت برای همهی ما خوب است.
اما سخنگوی مرسدس بنز پاسخی به سؤال پرسیده شده نداد.
مدیرعامل تسلا ایلان ماسک از کارکنان این شرکت خواسته تا از هزینهها بکاهند و به منظور فروش بالا و به دست آوردن سود بیشتر تلاش حداکثری کنند. تسلا در تلاش است تا شرکت Solarcity را به دست آورد و آن را برای عرضهی سدان ارزانقیمت مدل 3 در سال آینده مهیا نماید.
تعداد فروش این دو کلاس خودروهای لوکس در مقایسه با فروش 17 میلیون دستگاهی خودروی سواری و تراک در آمریکا کوچک است. تسلا امید دارد که موفقیت مدل S را با مدل 3 (با بهای 35 هزار دلاری) تکرار نماید.
تسلا مدل 3 یکی از در دسترس ترین خودروها در کلاس لوکسهای پایه خواهد بود و اگر ایلان ماسک به پیشبینی ساخت 500 هزار تسلا تا سال 2018 دست یابد این شرکت میتواند خود را در صدر کلاس خودروهای لوکس بیابد؛ اما این آرزو و هدفی بزرگ است.
منبع : BLOOMBERG
iPhone 13 در دیجی کالا
مشاهده قیمت
Galaxy S23 پرفروش در دیجی کالا
مشاهده قیمت
لیست قیمت بهترین کفپوش خودرو را ببینید!
مشاهده قیمت
لیست بهترین گوشی ۱۰ میلیون تومانی
مشاهده لیست
تازهها
معرفی ارزانترین گوشی صفحه بزرگ بازار (لیست سال جدید)
راهنمای خرید ژاکت مردانه (معرفی بهترین برند ژاکت مردانه)
پرفروش ترین شلوار جین مردانه بازار (لیست قیمت سال جدید)
ارزانترین تشک خوشخواب دونفره بازار (معرفی 10 مدل ارزان قیمت)
ارزانترین ساید دوو (معرفی 10 یخچال ساید بای ساید دوو)
راهنمای خرید گهواره نوزاد (معرفی ارزانترین گهواره بچه)
راهنمای خرید گیتار (فهرست ارزانترین گیتار بازار)
پرفروش ترین پخش کننده خانگی ایران (راهنمای خرید اسپیکر خانگی)
قدیمی ترین رژ لب جهان در کرمان کشف شد!
سفر در دنیای JBL : انتخاب اسپیکر مناسب برای هر سلیقه
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت
*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.