ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بررسی امکانات سانگ یانگ کوراندو 2017

بررسی امکانات سانگ یانگ کوراندو 2017در کوراندوهای 2017 موتور دیزلی قوی با توانایی بکسل فوق‌العاده، اقتصادی بودن در مقابل رقیبان هم‌سایز و مشابه، قدرت کاربردی و جذابیت بیشتر را خواهید یافت.

طرفداران خودروهای 4*4 چندان نگران نباشند. احتمالا برای خرید یکی از این خودروها در آینده نه چندان دور نیازی به بودجه سنگین نخواهید داشت.

اگر در انگلیس زندگی کنید می توانید با 17 هزار پوند /1,433,835,000 تومان (قیمت تبدیل شده) صاحب یک سانگ یانگ کوراندوی 2017 شوید. البته با رساندن بودجه شخصیتان به 18 هزار 500 پوند می‌توانید یک مدل با قابلیت محرک چهارچرخ را در اختیار بگیرید که همچنان از مدل‌های مشابه آفرودی دیگر ارزان‌تر است. البته نباید داچیا داستر را در این رده حساب کرد، چرا که این خودرو بسیار کوچکتر و کم قدرت‌تر از خودروهای این کلاس بوده و با قدرت 109 اسب‌بخاری‌‌اش، یک آفرودر یا وسیله‌ای برای کشیدن خودروهای دیگر یا یک کاروان به شمار نمی‌آید.بررسی امکانات سانگ یانگ کوراندو 2017
انتخاب کوراندو سانگ‌یانگ به معنای ذخیره پول بیشتر است.اولین دلیل انتخاب یک کوراندو می‌تواند قیمت آن باشد. در این بخش ارزان‌ترین خودروی دیزلی کیا با قابلیت محرک چهار چرخ اسپورتیج با قیمتی نزدیک به 25 هزار پوند به شمار می‌آید.
بررسی امکانات سانگ یانگ کوراندو 2017
مهم‌ترین چیزی که در این خودرو جلب توجه می‌کند، طراحی ظاهری آن است که تغییرات نسبتا زیادی متوجه آن شده و می‌توان یک جلوپنجره بزرگ و جدید، رینگ‌های 18 اینچی الماس برش آلیاژی، چراغ‌های پیشانی پهن و بزرگ به همراه چراغ‌های مه‌شکن بزرگ را مشاهده کرد که برخی‌ها آن را یک طراحی جسورانه و تهاجمی‌تر می‌دانند.

بر خلاف طراحی ظاهری، نیروی محرک این ماشین فعلا از طریق همان پیشرانه 2.2 لیتری دیزلی مدل‌های قبل تامین می‌شود . خودرو با یک کمک جعبه دنده‌ای 6 سرعته دستی و یا 6 سرعته اتوماتیک هماهنگ خواهد شد.

این خودرو با توجه به گزینه‌ها و قیمتش در مقابل رقبا خوب خواهد درخشید و می تواند به زودی سهم بیشتری را نصیب صاحب کره‌ایش کند.
بررسی امکانات سانگ یانگ کوراندو 2017بررسی امکانات سانگ یانگ کوراندو 2017بررسی امکانات سانگ یانگ کوراندو 2017
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.