ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

رولزرویس فانتوم 2018 رونمایی شد + آلبوم عکس، ویدیو و جزئیات

رولزرویس فانتوم 2018 رونمایی شد + آلبوم عکس، ویدیو و جزئیاتشرکت بریتانیایی رولزرویس که به ساخت خودروهای سوپرلوکس شهرت دارد، اقدام به رونمایی مدل ۲۰۱۸ از فانتوم به‌عنوان پرچم‌دار محصولات خود کرد و این‌طور که اعلام شده است، این خودرو پیشرفته‌ترین محصول رولزرویس به شمار خواهد رفت.
در مدل جدید فانتوم، جلوپنجره‌ی بزرگ رولزرویس به‌صورت یکپارچه با کیت بدنه ساخته شده، طرح چراغ‌های اصلی نیز جدید است و از فناوری لیزری در آن‌ها استفاده شده که توانایی نوردهی تا فاصله‌ی ۶۰۰ متر دارند؛ ضمن اینکه رولزرویس طرح چراغ‌های دوگانه‌ی نسل قبلی را کنار گذاشته است و در جلوی خودرو تنها دو عدد چراغ اصلی وجود دارد.

حالت کلی بدنه کمی ایرودینامیک‌تر از قبل شده است که به مدل گوست شباهت دارد. این موضوع سبب شده است نسل جدید از ظاهری اسپرت‌تر در مقایسه با نسل قدیمی فانتوم برخوردار باشد. دیگر مشخصه‌های ظاهری این خودرو، جلوپنجره و زه حاشیه‌ی شیشه‌های کرومی و رینگ‌های بزرگ ۲۲ اینچی و پولیش خورده‌ی آلومینیومی هستند.
آلبوم عکس
ROLLS ROYCE PHANTOM 2018 :
Rolls-Royce Phantom 4-BUTTON (2019) 6.7L V12 WITH STARLIGHT/SPECIAL INTERIOR
آلبوم عکس رولزرویس فانتوم مدل 2018 - Rolls-Royce Phantom VIII
تصاویر رولزرویس فانتوم 2018 #17
تصاویر رولزرویس فانتوم 2018 #16
تصاویر رولزرویس فانتوم 2018 #15
تصاویر رولزرویس فانتوم 2018 #14
ادامه
در داخل کابین فانتوم نیز شاهد ادامه‌ی طراحی انقلابی سابق هستیم؛ به‌طوری که تفاوت محسوسی با قبل ندارد، اما رولزرویس اقدام به اضافه کردن امکانات جدیدی به این خودرو کرده است. بارزترین این تغییرات شامل یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی، نورپردازی LED برای نشان‌دهنده‌های مقابل راننده و حاشیه‌ی کرومی صفحه کیلومتر شمار است که تا حدودی این بخش را شبیه به کابین مجازی محصولات بی‌ام‌و نشان می‌دهد. راننده از طریق این صفحه به اطلاعاتی چون سرعت، قدرت تولیدی پیشرانه، میزان سوخت و دما و اطلاعات مربوط به کروز کنترل و ناوبری دسترسی دارد.

در خصوص ابعاد خارجی فانتوم جدید باید به طول، عرض و ارتفاع اشاره کرد که به ترتیب ۵۷۶۲، ۲۰۱۹ و ۱۶۴۶ میلی‌متر است. همچنین نسخه‌ی عادی فانتوم دارای فاصله‌ی محوری ۳۵۵۲ میلی‌متر خواهد بود. فانتوم جدید حدود ۸۰ میلی‌متر طول کمتر، ۲۹ میلی‌متر عرض بیشتر و ۸ میلی‌متر ارتفاع بیشتر در مقایسه با مدل قبلی دارد و فاصله‌ی بین دو محور آن به میزان ۱۸ میلی‌متر کاهش پیدا کرده است. مدل کشیده‌تر دارای طول، عرض و ارتفاع ۵۹۸۲، ۲۰۱۸ و ۱۶۵۶ میلی‌متری با فاصله‌ی محوری ۳۷۷۲ میلی‌متر خواهد بود.

رولزرویس برای نسل جدید فانتوم از یک پلتفرم تمام آلومینیومی کاملا جدید با طراحی فضایی استفاده کرده که توسط متخصصین این شرکت طراحی شده است تا به‌زودی در سایر محصولات این برند نیز مورد استفاده قرار گیرد. این ساختار جدید دارای ۳۰ درصد استحکام بیشتر است، درحالی‌که وزن کمتری دارد. رولزرویس بر عایق‌بندی صوتی فانتوم جدید نیز تمرکز زیادی داشته؛ به‌طوری که مدعی است این خودرو، بی‌صداترین خودروی موجود در جهان است و در سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، دارای ۱۰ درصد صدای کمتر در مقایسه با نسل قبلی است. برای رسیدن به این هدف، رولزرویس از حدود ۱۳۰ کیلوگرم مواد عایق صدا در فانتوم استفاده کرده و بدنه‌ی این خودرو را به‌صورت دولایه تولید کرده است.

در زیر کاپوت فانتوم، پیشرانه‌ی V12 بنزینی مورد استفاده قرار گرفته که در نسل جدید به سیستم توئین توربو مجهز شده است (نسل قبلی دارای پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی بود). این پیشرانه‌ی جدید دارای ۶.۷۵ لیتر حجم است و می‌تواند ۵۶۳ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتون‌متر گشتاور، آن‌هم در دور موتور ۱۷۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. این در حالی است که مدل قبلی دارای ۴۵۳ اسب بخار قدرت و ۷۲۰ نیوتون‌متر گشتاور بود. زمان رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت فانتوم جدید، ۵.۳ ثانیه و برای نسخه‌ی دارای فاصله‌ی محوری بیشتر، ۵.۴ ثانیه است؛ درحالی‌که حداکثر سرعت خودرو به‌صورت الکترونیکی روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود خواهد بود.

همانند سایر مدل‌های رولزرویس، در این مدل مشتریان می‌توانند فانتوم را با بیشترین جزئیات ممکن شخصی‌سازی کنند و انواع، چوب، جیر و چرم را برای کابین خودرو انتخاب کنند. سیستم تعلیق این خودرو از نوع بادی با قابلیت تنظیم ارتفاع خودکار است تا راحتی و آرامش سرنشینان را در هنگام حرکت تضمین می‌کند. تعلیق خودرو در محور جلو از نوع دوبل و در محور عقب از نوع پنج اتصالی است؛ همچنین از سیستم جدیدی به نام قالیچه‌ی پرنده (Magic Carpet Ride) در آن استفاده شده است.

سیستم تعلیق فانتوم در هر ثانیه میلیون‌ها محاسبه انجام می‌دهد و اطلاعات مورد نیاز خود را از سیستم فرمان، حسگرهای شتاب و دوربین موجود در شیشه‌ی جلو به دست می‌آورد تا خود را بر اساس شرایط جاده تنظیم کند. چنین عملکردی سبب می‌شود فانتوم جدید پایداری و قابلیت مانور بیشتری داشته باشد؛ این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که بدانید رولزرویس، فانتوم جدید را به سیستم چهارچرخ محرک هم مجهز کرده است.

در بحث سامانه‌های کمکی رانندگی، فانتوم ۲۰۱۸ به فناوری‌های جدیدی چون دوربین ۳۶۰ درجه با دید پرنده، کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار عابر پیاده، دید در شب، تشخیص خودروهای پشت سر، حفظ خودرو بین خطوط، نمایش اطلاعات روی شیشه (HUD) و ترمز اضطراری خودکار مجهز است.

قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده؛ اما عرضه‌ی آن برای چهارماهه‌ی آخر سال جاری برنامه‌ریزی شده است.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.