ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آلبوم عکس سوپرکار الکتریکی ریماک کانسپت 2 را تماشا کنید + قیمت

آلبوم عکس سوپرکار الکتریکی ریماک کانسپت 2 را تماشا کنید +  قیمت امسال در ژنو تقریبا همه سازندگان بزرگ خودروهای اسپرت با مدل‌هایی جدید در نمایشگاه حاضر بودند. اما ماشینی که بیشتر از همه نظرها را به خود جلب کرد، ساخت کارخانه کوچکی در کرواسی به نام ریماک بود.

ریماک "کانسپت ۲" یک سوپرکار الکتریکی است که چهار موتور الکتریکی دارد که روی چرخ‌ها سوار شده است. مجموع این موتورها ۱۹۱۴ اسب بخار نیرو تولید می‌کند، شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعتش زیر دو ثانیه و حداکثر سرعتش ۴۱۲ کیلومتر در ساعت است. ریماک می‌گوید این ماشین با هر بار شارژ می‌تواند تا ۶۵۰ کیلومتر حرکت کند.
آلبوم عکس
RIMAC C TWO :
خودروی پرنده پال-وی 2018 #9
خودروی پرنده پال-وی 2018 #8
خودروی پرنده پال-وی 2018 #7
خودروی پرنده پال-وی 2018 #6
خودروی پرنده پال-وی 2018 #5
خودروی پرنده پال-وی 2018 #4
ادامه
ریماک می‌گوید ماشین را برای بالاترین سطح از فن‌آوری خودران آماده کرده است. تحویل خودرو به مشتریان از سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود. تنها ۱۵۰ دستگاه از "کانسپت ۲" ساخته خواهد شد. قیمت این ماشین یک میلیون و ۷۰۰ هزار یورو (دو میلیون و ۱۰۰ هزار دلار /140,700,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) ) باشد.

با همه‌گیر شدن قوای محرکه الکتریکی، خودروسازان کوچکی مانند ریماک حالا قادر به ساخت ماشین‌هایی هستند که می‌تواند محصولات شرکت‌های بسیار بزرگ‌تر را به راحتی به چالش بکشد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.