ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ابر خودروی ایتالیایی، با سرمایه چینی ها به بازار می آید

ابر خودروی ایتالیایی، با سرمایه چینی ها به بازار می آیدنزدیک به نود سال است که استودیوی طراحی پینین‌فارینا بهترین ماشین‌های فراری، لامبورگینی، آلفارومئو و مازراتی را طراحی کرده است اما باتیستا پینین‌فارینا، بنیانگذار این استودیوی طراحی هرگز به آرزوی خود برای ساخت یک ماشین که نام او را بر پیشانی داشته باشد نرسید. با آغاز دوره‌ای تازه در صنعت خودرو و همه‌گیر شدن قوای محرکه الکتریکی، این استودیو حالا می‌خواهد با حمایت مالک هندی‌اش، این آرزو را برآورده کند.

پینین‌فارینا اعلام کرده اولین محصولش، یک ابرخودروی الکتریکی با قیمت حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار دلار خواهد بود که در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌شود و با محصولات لامبورگینی و بوگاتی رقابت می‌کند.

بخش عمده سهام استودیوی طراحی پینین فارینا سه سال پیش در پی مشکلات مالی به شرکت هندی ماهیندرا و ماهیندرا فروخته شد. با این حال این استودیو استقلال خود را حفظ کرد و به قبول سفارش از خودروسازان دیگر ادامه داد. از جمله مشتریان پینین‌فارینا، شرکت چینی گروه هایپرکینتیک یا HKG است که قصد دارد ماشین‌های لوکس الکتریکی بسازد. پینین فارینا همچنین ماه پیش در نمایشگاه ژنو از طرحش برای یک خودروی اسپرت هیدروژنی رونمایی کرد که قرار است در تعداد بسیار کم برای یک شرکت سوییسی-فرانسوی ساخته شود.ابر خودروی ایتالیایی، با سرمایه چینی ها به بازار می آید
ساخت ماشین با نام پینین فارینا توسط شرکت تازه‌ای انجام خواهد شد که به طور کامل در کنترل ماهیندرا و ماهیندرا است. آناند ماهیندرا، مدیر شرکت هندی می‌گوید محصولات پینین‌فارینا برای کلکسیونرهایی ساخته می‌شود که ماشین برایشان بیشتر یک اثر هنری است. اطلاعات فنی درباره این ماشین منتشر نشده است اما گفته شده شتاب صفر تا صد کیلومتر این ماشین زیر دو ثانیه است و با هر بار شارژ می‌تواند تا بیش از ۴۸۰ کیلومتر حرکت کند.

این ابرخودرو تنها محصول پینین‌فارینا نخواهد بود. این شرکت می‌خواهد سه مدل شاسی‌بلند هم بسازد. یکی از این ماشین‌ها از نظر قیمت و توانایی با لامبورگینی اوروس رقابت خواهد کرد و دو مدل دیگر هم با شاسی‌بلندهای پورشه رقابت می‌کنند.
آلبوم عکس
PININFARINA H2 SPEED :
تصاویر سوپر ماشین پینین‌فارینا H2 در نمایشگاه ژنو 2018 #8
تصاویر سوپر ماشین پینین‌فارینا H2 در نمایشگاه ژنو 2018 #7
تصاویر سوپر ماشین پینین‌فارینا H2 در نمایشگاه ژنو 2018 #6
تصاویر سوپر ماشین پینین‌فارینا H2 در نمایشگاه ژنو 2018 #5
تصاویر سوپر ماشین پینین‌فارینا H2 در نمایشگاه ژنو 2018 #4
تصاویر سوپر ماشین پینین‌فارینا H2 در نمایشگاه ژنو 2018 #3
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.