ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

زشت‌ترین خودروی نظامی جهان با 100 سال گارانتی را ببینید

زشت‌ترین خودروی نظامی جهان با 100 سال گارانتی را ببینیداگر جایی، نقطه‌ای، مکانی و خط تولیدی برای تولید خودروهای زشت وجود داشته باشد، خط تولید خودروهای نظامی است. زیبایی این خودروها در میدان جنگ، کاربردی ندارند، برعکس تمامی ظاهر خودرو برای عملکرد بهتر در شرایط بحرانی خلاصه می شود.

تنها کافی است به محصول جدید "ای ام جنرال" روی پلت‌فرم جدید هاموی -که نام نظامی خودروهای هامر است- نگاهی بیندازید. تصویری از یک خودروی ساده که بیش از حد سخت و ریاضت کشیده به نظر می‌رسد.

شخصی به نام "دکتر یوری ای. پوستینیکو" یک ایده جالب برای وسایل نقلیه میدان نبرد دارد. خودروی مفهومی "پارتیزان وان" به گفته طراح آن، با تکنولوژی‌های پیشرفته توسعه پیدا کرده است و هدف از طراحی آن می‌تواند قرار دادن تعداد زیادی از آنان در جاده و تزریق به نیروهای زمینی در یک دوره زمانی کوتاه باشد، درحالی که بهترین ماشین برای بدترین جاده‌ها نیز به شمار خواهد رفت!.

دکتر پوستینیکو می‌گوید که طراحی ظاهری این پروژه عمدتا ساده و ابتدایی است. شکل خودروی "پارتیزان وان" جعبه مانند بود و هیچ ویژگی مدرن و قطعات زاویه دار بر روی آن دیده نمی‌شود، اما مستطیل بزرگ وسط می‌تواند سرنشینان کافی در خود جای دهد.
به عنوان یک وسیله نظامی، حفظ بقا و سلامت سرنشینان در این اتومبیل بسیار نگران کننده است، اما طراحی ظاهری این خودرو به گونه‌ای خواهد بود که می‌توان از پوشش‌های زرهی بر روی این اتومبیل استفاده کرد، همچون زره‌های V شکل که می‌توان بر روی قسمت‌های مختلف بدنه نصب کرد و از مواد منفجره و گلوله در امان بود.زشت‌ترین خودروی نظامی جهان با 100 گارانتی را ببینید
در زیر شاسی این اتومبیل، از یک قاب فولادی قوی و گودی شکل به همراه سیستم تعلیق جناقی استفاده شده است که می‌تواند در برابر انفجارهای مین تاحدودی جان سرنشینان را حفظ کند، بویژه قسمت زیر پیشرانه که از یک قطعه فولادی ضخیم استفاده شده است و به نظر می‌رسد که نگرانی اصلی طراح و شرکت سازنده، بیشتر مربوط به ایمنی پیشرانه اتومبیل باشد!.
زشت‌ترین خودروی نظامی جهان با 100 گارانتی را ببینید
به گفته دکتر پوستینیکو، این خودرو قابلیت ساخت در چیدمان‌های مختلف را خواهد داشت، از جمله نسخه‌های 3 درب با فاصله محور کوتاه، نسخه‌های 5 درب با فاصله بین دو محور زیاد و همچنین یک نسخه پیکاپ که می‌تواند در حمل و نقل مهمات کاربرد داشته باشد. علاوه بر این، تصور می‌شود که می‌توان از 6 چرخ محرک و یا حتی 8 چرخ محرک نیز بر روی این اتومبیل در نمونه‌های بزرگ‌تر استفاده کرد که باتوجه به طراحی ظاهری ساده آن می‌تواند امکان پذیر باشد.
زشت‌ترین خودروی نظامی جهان با 100 گارانتی را ببینیدزشت‌ترین خودروی نظامی جهان با 100 گارانتی را ببینید
برای یک وسیله نقلیه نظامی که حتی تولید آن تایید نشده است، شرکت سازنده رویاپردازی‌های بلند مدتی ارائه کرده است. به عنون مثال شرکت سازنده "پارتیزان وان" معتقد است که این خودرو می‌تواند تا 50 سال و یا بیشتر در ارتش یک کشور فعالیت کند و نیازی به جایگزین کردن آن نباشد. هرچند علاوه بر قطعات پوششی این خودرو، 100 سال هم گارانتی بر روی این محصول عجیب خواهد بود!.

یک ارتش بزرگ مانند ایالات متحده آمریکا، احتمالا از یک وسیله نقلیه نظامی ساده همچون "پارتیزان وان" استفاده نخواهد کرد، اما ممکن است که برای کشورهای کوچک بسیار مناسب باشد.
منبع : cnet.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.