ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کاهش فروش جهانی محصولات پژو سیتروئن + افزایش فروش در ایران

کاهش فروش جهانی محصولات پژو سیتروئن + افزایش فروش در ایرانرونق فروش خودروهای " پی‌اس‌‌ای PSA پژو - سیتروئن" در ایران، زیان‌هایی را که این شرکت فرانسوی در بازار چین متحمل شده، جبران کرده است. این شرکت در نیمه نخست سال ۲۰۱۷ بیش از ۵/ ۱ میلیون خودرو فروخته است.

آماری که گروه خودروسازی " پی‌اس‌‌ای - پژو - سیتروئن" روز پنجشنبه (۱۳ ژوئیه / ۲۲ تیر) منتشر کرد حاکی از رشد ۳/ ۲ درصدی فروش این شرکت در نیمه نخست سال جاری میلادی (۲۰۱۷) است.

این شرکت فرانسوی که مارک‌های پژو، سیتروئن و دی‌‌اس را تولید می‌کند، از ژانویه تا ژوئن (دی ۹۵ تا خرداد ۹۶) در سراسر جهان نزدیک به یک میلیون و ۵۸۰ هزار خودرو فروخته است.

در همین بازه زمانی، میزان فروش تولیدات این گروه خودروسازی در چین ۴۹ درصد کاهش داشته و به ۱۵۲ هزار و ۳۸۰ خودرو رسیده است.

حدود یک میلیون و ۴۰ هزار خودروی این شرکت در اروپا به فروش رفته، که نسبت به سال ۲۰۱۶ کاهشی ۲ درصدی محسوب‌ می‌شود.

افزایش چشمگیر فروش " پی‌اس‌ای - پژو - سیتروئن" در ایران باعث شده که مجموع صادرات آن به خاور نزدیک و آفریقا نسبت به سال گذشته میلادی سه برابر شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ارزش سهام این گروه خودروسازی در روز پنجشنبه ۲/ ۰ درصد افت کرد.

" پی‌اس‌ای - پژو - سیتروئن" همچنین اعلام کرد که تا پایان سال جاری میلادی روند خرید شعبه‌های اروپایی شرکت آمریکایی جنرال موتورز به پایان می‌رسد. این اقدام، این شرکت فرانسوی را پس از فولکس واگن، به غول دوم خودروسازی اروپا تبدیل می‌کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.