ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

دوربین‌های جدید پلیس راه، ویژه تخلف در بزرگراه ها

دوربین‌های جدید پلیس راه، ویژه تخلف در بزرگراه هاپلیس پایتخت، دوربین‌های جدید ثبت تخلف رانندگی را جهت برخورد با خودروهایی که تغییر مسیر می‌دهند و ناگهان از رمپ خروجی بزرگراه‌ها خارج می‌شوند، راه‌اندازی کرد.

سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، ضمن اشاره به آغاز طرح آزمایشی دوربین‌های ثبت تخلف جدید در رمپ‌های خروجی بزرگراه‌های شهر تهران، اعلام کرد از این پس با معدود رانندگان متخلف که به حقوق دیگران تجاوز می‌کنند و با خارج شدن از مسیر قانونی، اقدام به ورود ناگهانی به رمپ‌های خروجی بزرگراه‌ها می‌کنند؛ برخورد خواهد شد.

سردار مهماندار، با اعلام این مطلب که تخلف عده‌ای معدود از رانندگان، موجب تضییع حق سایر شهروندان می‌شود و اختلال ترافیکی را به دنبال دارد، اذعان داشت:

به‌واسطه‌ی ایجاد اختلال و افزایش زمان تخلیه بار ترافیکی در بزرگراه‌ها به علت عدم رعایت قوانین توسط برخی از رانندگان، پلیس و شهرداری تهران بر آن شدند تا با نصب دوربین‌های ثبت تخلف جدید در خروجی‌های چند بزرگراه، با این پدیده، برخوردی هوشمند داشته باشند. این دوربین‌های جدید قابلیت تشخیص ورود خودروها به رمپ خروجی بزرگراه را دارند و خودروهایی را که مقررات خط‌کشی را رعایت نکنند و خارج از محدوده خطوط تعیین‌شده وارد معابر شوند یا از خط ممتد عبور کنند، تشخیص می‌دهند و تخلفات آن‌ها را ثبت و ضبط می‌کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، ضمن تأکید بر آزمایشی بودن این طرح اعلام کرد:

این دوربین‌ها در برخی از بزرگراه‌ها نصب شده است و پس از حصول اطمینان از عملکرد آن‌ها، در باقی بزرگراه‌های پایتخت نیز راه‌اندازی خواهند شد.

به گفته مهماندار، جریمه تغییر مسیر بدون رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، ۵۰ هزار تومان خواهد بود.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.